http://open.spotify.com/track/2TDErqxheal9ihfbWKxFbr

Har svårt att förstå hur jag kunnat leva ett liv utan J.J Cale. Jag har svårt att hitta något, som är bättre än detta.
 
Funderar fortfarande på om jag skall skaffa en poesiblogg istället för denna. Tror nog tyvärr att denna blogg har sjungit sin sista vals, sådär efter sex år av existens. Ju mer jag skriver dagbok, desto mindre funktion fyller en offentlig internet-dagbok.
 
Men poesi fyller en funktion att visas offentligt, både för mig och för mottagaren (förhoppningsvis).
 
Nåväl, lever och mår, helt okej i vart fall. Nästa vecka beger jag mig söderöver till mina barndomssomrars ö. Lova skall få träffa min gigantiska släkt.
 
 
 
 
 
En bild som inte gör vårt mysiga vardagsrum rättvisa överhuvudtaget. Frågan kvarstår: när skall vi ha vår asstora soff-fest?
 

Kommentarer
Postat av: mrlovalova

släkten är färst, nu blir de fezt!! vi kan ha salong plus postsummerparty!

2013-07-20 @ 19:27:30
Postat av: llll

värst

2013-07-20 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0