http://open.spotify.com/track/3ePzn6cxqxDiquEQsDBhCG

Fan vilken go helg alltså. Körde tvådagars, mycket längesedan sist. Jag har återupptäckt det fina i att festa på fredagar, det känns som att helgen blev längre pga det. Kan ej förklara den känslan men den fanns där.

Kom hem 4 i fredags och 6 inatt, beter som en annan 16-åring, va händish:S:S Men alltså: fan vad kul ändå. Kul att träffa folk och diskutera osv. Ironiskt att jag efterfestade 2 dagar i rad när jag är antiefterfestgmmn?
 
Det är så SJUKT mycket roligare att fekka när man mår bra och är lycklig, man får inte ens någon bakisångest from hell längre, man är bara glad och nöjd när man vaknar. Och fyllorna blir så bra. Så intressant; fyllorna är bättre när man inte ens känner att man behöver dem?

Har nu anmält mig till Feministiskt Initiativs Årskongress i Göteborg, kommer bli fantastiskt roligt. Är så jävla pepp! Älskar Göteborg också, gör inte saken sämre. Förväntar mig en lärorik, mötesfylld, intressant helg med massa nya kontaktskapande.
 
Nu skall jag läsa en hel jävla roman hade jag tänkt, typ 300 sidor på engelska. Frankenstein, vettni (obs till skolan). Jag är den bästa slackern/pluggförhalaren jag känner :---) Men betänk, att jag är så jävla smart ändå, fastän jag slackar!
 
Såg Blue Velvet häromdagen, den var sevärd. Lynch skapar aldrig besvikelse. Denna film var även kära Kyle Maclachlans första stora roll/den film han slog igenom med som skådespelare. Älskar honom som Dale Cooper fruktansvärt, men jag gillar honom i denna film också. Så otroligt vacker och sexig och snygg han är, vet att jag inte tänker så om manssläktet överlag men alltså, så himla tjusig karl!!!! Beskåden själva:
 
 
*Dör*
 
 
 
Jajaja, dags att läsa kanske heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0