Like Janis

Happ, nu var billen till Götet införskaffad. *Taggar nattåg i sittvagn*, Not. Men för ovanlighetens skull skiljde det flera hundralappar mellan sitt- och ligg-, och i egenskap av proletär/student/fattig/whatever så kan högre krav ej ställas.
 
Men kan bli soft, hoppas på att få träffa trevliga filurer att prata med. Har bara åkt tåg typ 2 eller 3 gånger i mitt liv, brukar alltid åka buss eller åka flyg när jag reser inrikes. Göteborg som resemål är dock värdast att åka tåg till, pga billigare än flyg och pga mysigt.
 
Det ÄR mysigt att åka tåg. Däremot känner jag ett agg gentemot att det oftast inte finns ETT ENDASTE LITET att äta som vegan i bistrovagnen. Jävla medeltid alltså. Sist jag åkte tåg i somras fanns det inte ens veganska chips liksom. Inga delicatobollar heller. Kaffet på sin höjd. Tyvärr blir en inte mätt på kaffe:(
 
Men men, får la ha med mig grejer innan ba.
 
 
 
 
Ett annat resmål som hade vart ball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0