----

Frågar min fd. hiphopbrusha (ja alltså han är fortfarande min bror men han är inte hiphopare längre!) om tips på b-r-a hiphop (hatar komersiell, kapitalistisk skit). Fick massa, men bl.a. detta, alltså så jävla braaaa:
 
http://open.spotify.com/track/6idnIzc0QLdjghU482TQJo
 
 
Så jävla soft, tar vid vid höstprojektet som förflut ut i intet, denna gång skall jag bli insatt 4 realz. Alla andra genrer i all ära, men det är inget nytt, detta - är nytt för mig. Fastän det känns så välbekant och ursprungligt på något vis.
 
Min tråkigaste mardröm = att bara vara innischad på en genre och inte lyssna på något annat. Jag skall aldrig bli den där subkulturshjälten jag romantiserade i yngre tonåren.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0