jippppi, ändå

Visste ni att detta tecken: ~
 
(Som för övrigt är världens bästa skiljetecken, på delad förstaplats som min andra älskling semikolonet ; ; ; ; )
 
 
Nåväl, som sagt, visste ni att ovan nämnda tecken heter TILDE
 
Så himla fint!!!
 
Får jag 1 kid 1 gång ska det baske mig heta tilde. Sen ska det bli en cool människa som ska pierca sig och tatuera in: Tilde på överarmen (tecknet alltså, inte namnet föfan, sjukt skabbigt att tatuera in sitt eget namn. typ som att tatuera in 1991)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annziebananzie

Eh, vadå Tilde?? What about MICHEL?!?!?!?! VÅRT BARN?

2013-06-07 @ 12:17:55
URL: http://typinte.blogspot.se
Postat av: /F

Jag är en dålig förälder, totalt ointresserad. Så till den mån att jag glömmer de barn jag redan innan jag ens skaffat nya. Du skulle tänkt på detta innan dina ägg beblandades med mina!!!

Nu är det för sent, för sent för allt....

Men jag kommer alltid att älska vår familj, även om mitt egocentriska jag lägger prio på annat <3

Vi får ta en familjesemester för att reda ut denna gröt...

2013-06-08 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0