dessa betraktelser

Eh ok, är i alla fall en gåta hur en inaktiv blogg kan få 42 unika sidvisningar samma dag, what's wrong with you people. Inse att denna sida är död!! Här finns inget att hämta!!! Sluta bete er som gamar!!!!

Funderar mest på forskarutbildning som stundar sen, på hur gott rödvin egentligen kan vara, på hur kul det är att göra politiskt aktivism och på insikten att jag var full tre dagar i rad (obs: ej destruktivt) denna helg. Livet kändes som en liten mikrofestival. Men nu tror jag att jag skall stötta kroppsmaskineriet och sluta påtvinga den till reningsprocesser av oartade proportioner, kroppen blir nog lack på mig annars. Med all rätt. Du får vara aggro kroppen, de e lugnt. Det är inte dig det är fel på, det är mig. Felet var mitt.
 
Sitter i Rågsved och studerar (eller ja just nu bloggar jag, inte så mkt studerande där. Det är ju bara därför en bloggar, för att pluggförhala). Hösten är fin här, vackra löv passerande en bred färgskala. Jag har varit en kapitalistjävel och konsumerat snortajta jeans av vilka mina inre magorgan troligen tvingas samman till ohälsosamhet (tänk: när kinesiska flickor binder sina fötter med sådana där skor). Jag har även ätit en jättegod vegogryta och tagit några bra bilder.
 
Det är en bra vistelse. Men gud förbjude att jag någonsin glömmer när jag var tvungen att vänta på min jacka i en halvtimme (!!!) i garderoben på ett uteställe här. Jävla Stockholm, jag hatar fan att gå ut här. Sura vakter kan dra åt helvete! Som om det vore en storartad bedrift, att inte försöka så pass osympatisk en bara kan. SM i osympatiskhet?
 
Det är kapitalismens fel, precis som med allt. Samt patriarkatet.
 
Era jävla hegemoniska maskuliniteter, medeltiden ringde och önskade få tillbaka det den råkat låna ut
 
Nu: pluggy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0