~~update~~

Detta konstverk heter: Uppsatsless2 (ja hade redan 1 fil på dattan som hette uppsatsless, och den var inte ny. säger mkt om mitt liv....)
 
Obs det är fett produktivt att kolla igenom sin selfie-wank-bank eller ahhh cambildsalbumet pga där ser man en riktig förändring av ens utseende, som heter duga!!! Man lär ju ta 1 webcambild per månad. Då har man ju 1 bild per varje månads utseende, eller hur!!! mkt bra
Min lugg e sne:/
 
Kämpar vidare med drömmar om friheten och kanske belöningen: Medusa. Piercingar är min bästa belöning och morot och motto. Annars då? Har haft dispyt med en Man på vår feministblogg som jag senare droppade av (inte värt besväret), försökt detoxa mitt stackars undernärda karga sjukdomsbefläckade benrangelihopsättning till kropp och det går nog vägen. Mensvärk + feber + förkylning + stress + ångest = ej så bra kombo, man kolar nog till sist om det håll på för länge, de ska jag säg' er. Har spenderat livet mitt i samma rum sen i torsdags, and that aaaaint lifeee I tell yall
 
Men snart (1 dag) är det: över. Då ska jag dansa på blomäng, besöka samhället, klappa katter, hålla låda, dricka kaffe med alla jag känner och pussa min gf <3 *längtar*


 
xoxo~~

Kommentarer
Postat av: Linn

Alltså "Man", lol. Sicket uppenbart troll han var. Inte värt mödan, som du säger!

2014-01-07 @ 23:49:18
URL: http://labecula.blogg.se
Postat av: Filliezz

Men ja!!! Så himla störig, vissa (män)niskor har ju knappast: något liv. Men det är bra att vi backar upp varandra, systerskapet det bästa är <3

2014-01-08 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0