Söndag 12/8-07

Halloe.

Idag har jag varit i Märsta och träffat Eija, riktigt kul! Har inte träffat henne sen sportlovet så det var väl dags. Hennes lillasyrra Sandra (3 år) var sjukt söt, hon gav mig massa teckningar och grejer, höh. Det är typ svårt att tänka sig att man själv varit så liten en gång. Ändå random, jag kommer komma ihåg henne ett bra tag men hon kommer typ ha glömt mig om ett halvår eller så. Inte för att det gör mig något, men det är ändå konstigt.

 Det är så skönt att vara borta från Umeå ibland, man bli ju ganska less av att hänga där hela tiden! Att få byta miljö, och framförallt att bo med min syster är riktigt nice. Det bir mycket te  + chaite, mörk choklad, bra musik, asnyttig (och god!) mat, knasigheter och ikväll så blev det väl lite vandalisering av lägenhet (ofrivilligt, dock). Höhö, det här äger! Och så är det så kul att det händer så random grejer i stan hela tiden, i Umeå händer det ju mycket...

Nej, Stockholm är något extra. Imorrn ska jag äntligen få fara till Ikea, Mmmmmm! Jag ska shopppppa. Och på tisdag ska vi på stan också, wihoo! Ja, det blir riktigt trevligt. Nej, nu ska jag sluta sitta framför datorn, det är dålig spendering av tid. Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0