Tisdag 27/11-07

WOÄH! Den här dagen började förjävla dåligt, du anar inte! (beror bl a på mina dåliga sovvanor vilka innebär sömnbrist) fick springa som fan till bussen och TROTS att jag kom i tid så kom inte bussjäveln!! så jag fick stå och vänta i minus 4 grader i en kvart, asfin start på en asfin dag.. :( men sen vart det chill, för det blev La Musica på estetisk orientering, det var nice. vi spelade gitarr. haha, jag suger verkligen på gitarr, men jag kan väl öva upp det litegranna. men av någon anledning så är jag inte sugen på att lära mig gitarr, jag har aldrig varit det heller. jag älskar gitarr men det känns inte som min grej. jag är däremot taggad på massa annat : bas, piano, munspel, vibrafon osv osv mm. musik är livet. efter musiklektionen så hade vi dans och trots min cp lärare så var det en nice lektion, vi hade nämligen avslappning HELA lektionen, Mmmmm! teatern var också nice för en gång skull. SEN brakade helvetet lös: svenska, matte OCH spanska!!!!! Jag säger bara en sak : Hej då! nej, det var inte nice. men jag överlevde. och sedan dess har jag chillat, laddat ner och lagt in ny musik på min mpthree, yeah! det VAR verkligen inte tråkigt måste jag säga! har dessutom fått i mig julmust, Åhhh, det är mitt blivande knark <333 det är verkligen godaste läsken av alla. har också fått se desperate houswifes idag, det är ju aldrig fel. så min dåliga dag blev bra iaf! idag har jag haft min nya skinnjacka i en vecka, åh den är så nice så nice så nice. Jag älskar den. jag vill inte vara matrealist men jag älskar den. så enkelt är det med det.

mitt och emmas sawmaraton i helgen var inte onice. fyran (som vi såg på bio) var ju absolut godast av alla, hehehe! jätteförvirrande slut dock men jag har fått veta att det skrivits kontrakt på två till uppföljare, så det var väl därför det slutade så tvärt. åhhh, imorrn har jag sovmorron och det är jag verkligen så himla lycklig för. tänk bara, att få SOVA. sova är så otroligt underbart så att den som säger eller tänker något negativt om det får box på en gång! I promise. Nu vankas juletider snart också, och det är jag glad för. inte för konsumerandets skull, men för att det är så stämning. stämning, mys, gott. jul är nice. på jullovet ska jag sova <3. det ska jag faktiskt göra snart nu också, men först ska jag duscha och renbädda min säng. ÅH NEJ: jag kom på att mitt rum ser ut som ett bombnedslag nu, fan fan fan. jag orkar verkligen inte, orkar inte städa. men jag hittar ingenting, snart tappar jag bort mig själv där också. det vore iofs skönt att få komma bort och vila ut men ändå. nej nu svamlar jag för mycket, ha ett bra liv.

Idag har jag levt i exakt 5864 dagar. Det låter så jävla lite tycker jag, det känns som om man levt i... kanske 10.000 dagar? Ah jag vet inte. men det är nice att leva iaf, det är något jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0