Onsdag (tror jag?) 30/4-08

"Sköna Maj Välkommen...." osv osv

Hej! Jag älskar det ordet: H-E-J. Undrar hur många ggr man säger det i en livstid? Eller hur många randoms man säger det till. Det finns mycket i världen att undra över!

Igår såg jag Marie Antoinette och jag ville att den aldrig skulle ta slut. Sjukt nice med all kostym och rekvisita, assssnyggt gjort. Jag diggar rokoko, det är nice. Ändå drygt att måsta bli bortgift till en randomprins man aldrig träffat förrut, i ett annat land bara för att dom två länderna ska införa en allians? Men den var nice, se den. Ikväll är det ju som sagt Valborg och jag tror att det kan vara den mest överskattade högtiden någonsin (trots att det är en av få högtider som inte har något med religion att göra överhuvudtaget. En religionsfri högtid borde ju vara bra, eller?). I hela mitt liv har jag alltid hatat valborg, typ. Så jag är inte så taggad nu heller. Men efter många om och men, så blev det ändrade planer igår, så vi drar till Jessicas stuga en hel hög. Ska bada badtunna (så jag blir av med min badtunneoskuld), se film, chilla, ha det trevligt helt enkelt. Och jag ser fram emot det, inte för att det är Valborg, utan för att det är nice att umgås med kompisar. Förövrigt ligger stugan i Nordmaling och det vet jag några som gillar!

Och jag har ju faktiskt nagellack (Alltid när jag ska skriva nagellack så vill jag skriva det med två g:n. Naggellack, det är nice. Från och med nu heter det Naggellack.) på mig för tillfället! Det känns fint :-) Nej, nu ska jag ta och duscha, rensa min hamstrus bur, spela lite piano, köpa chips eller dylikt på Ica Mariehem för att därefter invänta att folket kommer och hämtar upp mig, kunglig som jag är. Sedan ska ekipaget ta sig till den vildaste Nordmalingsbushen, och det blir ju som trevligt!.

och du tror att du känner mig? Lets see about that.... (det är alltså meningen att du ska gå in på hemsidan nedan och göra ett test om mig av mig)

http://www01.quizyourfriends.com/takequiz.php?quizname=080430060401-957872

iAdios amigos!

Kommentarer
Postat av: tinnnnnnnnnnnni´ka

jag gjorde testet, och jag ägde vill jag lova! bara dina randomdjur och sista frågan som jag slant på!

ska du till nordmaling, kråka? jag antar att du menar bredvik? för om så är fallet - ni kommer passera ett hus när ni far till bredvik, fast inte i bredvik utan innan, i levar, där jag kommer befinna mig efter klockan 16.00!!
hehehehhehehhehe.

2008-04-30 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0