Tisdag 1/4 - 08

Som dimman i London

Kom just på att det varit första april hela dagen och trots detta har jag ändå inte vare sig lurat någon eller blivit lurad. I Sverige har seden  funnits sen 1600-talet, och den är utjjjjjjjjjjjjjuhhhhhhhhhhhh  (min kisse skrev det så jag behöll det :) ) bredd över Europa. April Fools Day. Fan vad trött jag blev helt plötsligt. Astrött och ashungrig. Men jag får inrikta mig lite mer flytande mat, för eftersom mina visdomständer (sjukt otippat, var helt 100 på att jag inte skulle få några) vill tydligen fram, och mitt tandkött är ömt längst in. Det är drygge. Men jag bnfjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj nevafan jag ORKAR verkligen inte skriva. Imorrn ska jag träffa Jenny iaf. Det blir nice. Hej då ha en jävligt bra dag. Eller kväll. Eller natt. Eller ha ett jävligt bra liv helt enkelt. cjdsbbsdbövu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0