Fredag 19/12-2008

Beatles, Beatles,  Beatles, Mmmm!


FYFAN vilken skit alltså, Blir man inte less så säg??!!! Det började så smått igår som Hanna märkte; min röst var fucked up och jag fick hostattacker titt som tätt, och vad är dealen? Nu är jag sjuk, och första dagen på jullovet har anlänt. Jag försökte verkligen ta mig till skolan imorse, jag tänkte:  "Jag tänker fan inte låta nån sjukdom styra över mig, jag SKA se hur vår scenografi vi arbetat med blev, jag SKA träffa alla som man inte kommer träffa på 3 veckor". Men jag orkade verkligen inte, fyfan vad skit jag mådde. Och gör även nu förövrigt. Nu har min älskade far köpt hostmedecin med lakritssmak iaf och den hjälper.

Idag har jag inte gjort ett skit som ni förstår, bara sovit hela tiden och emoat mig i mitt mörka rum. Nu när jag ändå har tid på mig kan jag lika gärna läsa ut Den 777:e Mannen som jag lånade igår efter ett tips från Linniz. Den handlar om Hagamannen och bla bla, ganska intressant med tanke på att  man vet var alla gator och ställen de beskriver är någonstans. Så ovärt att bli sjuk första dagen på lovet för övrigt, det SUGER mina vänner. Jävla helvete. Och satan.

Inte kan jag sjunga med till Beatlesskivan heller, för min röst e som sagt fucked up.....

Jaja, Julgård På Midgård var rätt kul, om än lite överskattat. Hanna, Mikaela, Elin och jag deltog i pepparkakstävlingen (som var jävligt orättvist upplagd. Och jävla horettor som ba: "Vi har sprungit runt i skolan i 20 minuter för att få tag i limpistol, så det är vår tur att limma nu!" Jaha, men synd får er då, ställ er i kön för det är det som är meningen med kösystem; Att man STÅR där. Idioterrrrr). Men trots alla problem vi råkade ut för så kom vi tvåa, konstigt nog! Och  trots att vårat tävlingsbidrag var så fugly! Bild kommer nedan.


Vårt bidrag: Kalle Anka. Sparkle Sparkle!

Efter Julgård På Midgård så for Lova och jag på Myrorna, det var alldeles för länge sedan sist. Och jag hittade fan mkt grejer men bestämde mig tillslut för att köpa en svart skjorta/blus (som jag skulle haft på mig idag i skolan. Hann ta på mig den innan  jag kom på hur jävla skitdåligt jag mådde... Depp depp depp) och en Pink Floyd T-shirt, i exakt rätt storlek. Asvärtttt. Sedan for vi hem i skitvädret, åt middag och kollade på gamla bilder från högstadiet, det var mucho roligt. Sen stack Lova hem, och jag for till Hannaaaa för att chilla. Vi for till Isidor och spelade poker, såg Scrubs och chilladeee. Det var fan längesen jag såg Scrubs sist, förrut såg jag altid på det eftersom att det äger, men nu, när min tvtittarperiod för alltid är över, har det blivit lite lite med det. Sov över hos Hanna och lillkissen sov på min mage, mys! Sen for vi på stan dagen efter och åt sushi, och det är så underbaaaart gottttt. På stan hittade jag även den mest gorgeous skinnjackan som jag sett på år och dar, på JC, SJUKT JÄVLA CPSNYGG och exakt i min storlek, ge mej ge mej ge mej!!!! Enda haken är att priset ligger på 2000 riksdaler. Men jag ska fan i mej ha den där jackan, om jag så ska vara utan pengar hela 2009! Jag menar; till och med fodret är underbart, det är röd satin och rött är min favoritfärg. Den där jackan och jag är meant to be så att säga.


Underbaaaar! Dålig bildkvalitet pga att jag omdevetet hade nån fucked up inställning på kameran....lol

Nu ska jag fortsätta att sitta här och tycka synd om mig i min ensamhet, och hoppas på att tillfriskningens vingar når mig inom en relativt snar framtid. BYE

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va jobbigt att du blivit sjuk ;/ Ta några dagar av lovet och vila upp dig så du blir friisk ;D Jackan var jättesnygg. Om du är snäll kanske du får den av tomten i julklapp;)

2008-12-20 @ 10:51:02
URL: http://Walkingourway.blogspot.com
Postat av: hannathekung

stackaren:( hoppas du mår bättre snart, du måste ju få en julklapp av mig:)kramar över friskbaciller:)

2008-12-20 @ 13:35:54
URL: http://projectf.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

åh lilla vännen, du ska få en kram när vi ses ikväll! Jag håller också på att dra på mig en förkylning, hoppas den försvinner! :(

2008-12-20 @ 16:45:57
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-20 @ 16:59:42
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: theretard

hahaha!! känns ju retarderat att skika här nu, men jag köpte en tjejig fickplunta!:D den rosa typ..=)vet ej om jag visat den men ok:D

2008-12-21 @ 01:53:26
URL: http://projektet
Postat av: Monka

Alltså fan, jag kommer hädanefter att bojkotta myrorna helt! De har blivit så snorigt dyra! Seriöst: Jag såg skor där för 300 spänn..? Och byxor för samma pris. På SECOND HAND?? Det är inte okej.

2008-12-22 @ 01:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0