Onsdag 12/2-08

Nya strängar och allt.

Hejjjj. Har spenderat hela eftermiddagen/kvällen hos mina 2 bröder på Ålidhem. Borde hälsa på dom oftare. Amandus hjälpte mig byta strängar på basen, vi åt sjuuuukt god mat (det visade sig att deras inneboende gurra var typ kock, så han gjorde laxtoast med gräddfil och purjolök till förrätt samt marinerad oxfilé, rågod sås, rågod sallad och ugnsbakade rotfrukter av potatis, sötpotatis, morötter och lök till varmrätt. Det var alltså en synnerligen positiv gastronomisk upplevelse!) och så fick jag massa family guy avsnitt, typ 2 säsonger vilket är jääävligt värt! Jo det var trevligt hörredu. Har också fått en ahaupplevelse då jag upptäckte hur otroligt nära Lova har det från ettans busshållplats till sitt hem; det e nice! Imorrn är det alla hjärtans dag, är du taggad? Vad vill usa med alla köphysteri högtider? Vet du vad jag tycker? Jag tycker att dom kan gå och lägga sig. Idag har det varit fint väder, bortsett från att man blåste iväg några gånger pga dom starka vindarna. Pallar inte blåst så jag hoppas den är historia imorrn. Nej nu ska jag duscha och spela bas. Du får gå om du vill, det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0