Tisdag 12/2-08

Happiness is a warm gun

AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Men fuck that jag kan ju inte ens sitta på min fot, änmindre gå normalt. Jävla helvetes trappsteg som ska jävlas med mig! Ramlade idag i en av våra 1000 trappor som vi måste bestiga varje dag och då gick det som det gick. Mina vänstra yttersta utstickande kroppsdelar (dvs foten och handen) tog skada. Öh, det suger. Men happiness är fortfarande en warm gun och berlinmuren föll 1989. Emma säger just nu på msn att vi ska vara funktionärer på Peace & Love, det låter lockande att slippa betala 5 000 000 000 för att få deltaga vid den förmodligen mycket roliga händelsen! Imorrn har jag sovmorron och om jag hade varit åtminstone en miljondels troende så hade jag tackat Gud för det, för det är så underbart att äntligen få SOVA! Fett värt. Jag och Emma är skillade, vi skulle kopiera mitt manus till EOS och hormaskinen funkade inte, jävligt irriterande!!!! Så vi tryckte på alla knappar 1000 ggr, sen stack jag till bibliotikarien och bad om hjälp. Det visade sig att det fattades pappar i hormaskinen, och när hon kirrat det så kom det 1000 papper utskrivna, det var fan pinsamt!! Och jag som ska föreställa miljömedveten, känns kul att man bidrar....

Det helt sinnesjukaste är att det var rågod mat i Vildmannen både igår och idag, jag är fett jävla glad över det! FAN VAD SUR JAG BLIR JÄVLA DATOR JÄVEL ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VAD VILL DU MIG HEJ DÅ VI SES ALDRIG!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0