Torsdag 28/2-08

Qui vivra verra

Imorrn äre skottdagen. Jag lovar att alla mina barn kommer att födas på den här dagen, bara för att det är drygt att endast ha en riktigt födelsedag vart fjärde år. Så underskatta inte privilegiet att faktiskt kunna fira sin födelsedag på sin riktiga födelsedag! Idag har vi arbetat med ettornas projekt mellan 09.00-16.00, det var hoppet... inte. fett drygt. Och på slutet hade jag asont i huvudet plus att jag var sjuuukt trött, så det var lite okul så att säga. Men när jag kom hem och fick läsa i min relativt nya Rockytidning och lite i Nemi album # 3 och fick beskåda ett avsnitt av Simpsons så kändes det genast bättre.

Känns otroligt bra att lovet står vid dörren och jag har en del planer: träffa linnéa.m, jenny, jessica, the gang <3 , hillevi, vilhelm, amandus och fler, gå på stan, shoppa, vara ute mycket, lyssna på mina nya skivor som kom till posten idag, STÄDA mitt rum, SOVAAA, arbeta med min akvarellbild till skolan, spela bas och piano, se Sweeney Todd på bio (Go Burton+Depp!), se andra filmer, spela tvspel, klippa+färga mitt hår, fara på amandus spelnig på Hamnis 8 mars (som förövrigt var min namnsdag en gång i tiden innan dom ändrade kalendern, thought you wanna know.). och eventuellt några spontana grejer. Lov äger kanske din mamma. Gäsp, idag ska jag lägga mig tidigt. Jag kanske skulle ta och lägga mig nu?! Ja, det ska jag lätt göra, fan vad värt! Men först ska jag klistra in en tjuvlyssning från www.tjuvlyssnat.se


ICA-butik, Mariestad

Tre skejtarkillar ~14, sitter och äter godis utanför butiken. En tant ~75 går förbi dem.
Kille 1: Hej!
Alla killarna fnissar.
Tanten: Passa dig du så jag inte slår dig! Jag har en förbannat hård käpp!
Killarna tystnar direkt, och tanten vänder sig om.
Tanten: HAHA, där blev du bra rädd!


 

Det där är min förebild, jag ska lätt bli sån när jag blir gammal! Vi får väl se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0