Tisdag 8/7-2008

Gigedi Gigedi!

Hejhejhej! Nu är jag här igen, at last. Och fan vad alla tjatar, vad är grejen med det? Inse att jag har ett liv! Vilket innebär att jag skiter i datorer och skit. Men nu skippar vi det :) Vill för övrigt tillägga att Quagmire är min hatfigur nummer ett i Family Guy, låt oss säga att han är tvärtemot N-I-C-E. Men jag är glad för det! Happhapphapp, vad ska man skriva om nu då? Sommar sommar sommar? Det är sommar nu. Det är sommarlov nu. Jag kan inte njuta av sommarlovet på samma vis som du kanske gör för jag jobbar. Jag bidrar inte till samhället med mitt jobb för jag har svältlön och därmed skattar jag inte och därmed bidrar jag inte till att betala lön för Vildmannen. Men min lön är ganska okej ändå om man tänker på hur lite jag utför för att få den. Okej.


Så här ligger allting till: Dom senaste veckorna har jag spenderat med att ha:

  • Chillllllat
  • Sovit ut så jävla mycket
  • Målat på nätterna
  • Hängt i Lovas stuga den senaste helgen
  • Stöttat Emma i hennes sommarjobb som finally blev kul
  • Sett gamlingar dansa (det var rätt läskigt ibland)
  • Lärt känna min fars nya novia
  • Möblerat om i mitt rum
  • Vart med många av mina kompisar
  • Köpt en assnygg Beatlestavla
  • Upptäck ny musik (som vanligt)
  • KÖPT IRON MAIDEN BILJETTER
  • tappat min mp3 (som förövrigt inte var min egentligen, ooops) i båten, det var vatten i båten och resten kan ni nog förstå. Nu är jag hörlurelös och mp3lös, bättre blire inte!
  • Haft tvspelskvällen med klassen
  • Börjat sommarjobba som gatumusikant
  • Börjat läsa om Harry Potter serien finally
  • Medmera ochsåvidare etcetera untsowieter.

En sån här höll jag i igår. Det var ett moment för mig.


Sommarjobbet är nice också. Man får gratis kaffe!!! Det gillar vi. Så vi ses utanför MVG och eventuellt i SFparken nästa vecka och veckan därefter, yeah! På fredag blir det spelning (med jobbet alltså, inte mitt band) på (?) UmeLagun, så har du vägarna förbi (UmeLagun suger) så ser du och hör oss! Ha inte för höga förhoppningar bara för vi har en vecka på oss att lära oss 15 låtar vilket kan jämföras med temaveckan i musik jag hade på Haga i nian då vi repade TVÅ låtar på en vecka för att uppträda med i aulan. Well well well, nu jag vara less på denna siten. Jak inte villa vara delaktik. Men bara ett ps innan allt e över: Jag har lånat en bok om schack. Min tanke är att äga alla som vågar möta mig i Midgårds Kaféteria till hösten. Får se hur det blir med det....


Hejdaaaa

Kommentarer
Postat av: Jenniie

En 20pound sedel! Åh nu saknar jag london igen..vill du fara dit med mig nån gång efter jag blivit arton? :] Vi kan chilla sönder!

2008-07-20 @ 16:11:57
URL: http://jenniieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0