Fredag 13/6-2008

This is the golden age of grotesque

Jag insåg precis nu, när jag fyllde i datumet däruppe att det är fredag den trettonde idag. Och inte en enda person har nämnt det, det är ganska random. Alla brukar ju alltid snacka så jävla mycket om fredag den trettonde, men inte denna gång. Jag brukar ju dock ofta ha tur på fredag den trettonde, så jag blir inte rädd :) Idag har jag varit på stan med Jessica och chillat, ätit middag plus blåbärspaj hos min mor och även stött på jordgubbssäljande Mikaela utanför Ica Mariehem. Hon mådde ba fint, och vem gör inte med en sådan kundtillströmning? Och dom kostar fan 20 spänn litern, så jag köper nog lite imorrn kanske! Jag märker att jag är fett otaggad på internet just nu, om ni undrar varför jag är inaktiv. Men jag känner att det finns roligare sätt att spendera tiden på, så därmed gör jag också det. Aslite dator och ingen tv överhuvudtaget, så ser mitt liv ut. Och det äger. You should try it someday. Igår var jag hos E&E och Molly och Nils var också där, såg en film. Innan filmen drog jag och Emma till stan för att hyra den, och vi drog även till Kafé Station för att hälsa på Amerikanen Mikael som jag träffade på förra året. För att göra en lång historia kort så gick det till så här:

Jag var ute och cyklade och han cyklade ikapp mig, och började prata. Jag förstod att han var engelskspråkig (kommer från Texas) och började prata tillbaks, sen träffade jag och Linnéa (a.k.a Lninja som han säger) honom ett antal ggr. Han är astrevlig, en kille som reser runt och försöker sprida kristendomens budskap osv. Jag visste dock inte det första gången jag for till Hamnis för att träffa han men... Själv är jag jätteokristen, men jag ville ändå träffa han igen nu när han var i Umeå för att se hur han mår. Det är så jävla nice att vi kan engelska! Sjukt användbart.

Hur som helst så var vi där och pratade och det var astrevligt, lägger eventuellt in bilder här sen. Sen fick jag en överraskning också av E&E och deras mamma : koppen på Gallerix som jag tittat på i 1000 år, den vanliga kommentaren när jag varit där och tittat på den var : "Jag tänker mig att kaffe smakar så jävla gott i den här koppen" och så gav dom mig den helt otippat!!! Assnällt, så jag har druckit kaffe ur den idag och det var så jävla gott! Har för övrigt börjat lyssna på Marilyn Manson, har alltid velat höra hur hans egna musik låter, eftersom jag bara hade hört några covers (såsom Tainted Love och Sweet Dreams m.fl) som han gjort, innan. Och då hittade jag ett album på biblioteket från 2003; "The Golden Age Of Grotesque" och jag har fan lyssnat sönder den. Den är redan försenad men det skiter jag fan i för jag tänker inte vara utan den! Måste fixa fler skivor av honom. Det känns som ett tomrum i mig som jag inte visste fanns har fyllts igen sen jag hittade skivan. SJUKT nice! Och jag bryr mig inte om att Lova är rädd för honom ;) Här är förresten en bild av min brorsa när han blev sminkad av min syrra till MM inför modevisningen på kulturnatta:


plus min andra brorsa till vänster och deras kompis i mitten.

Jag tycker det e nice! Japp, sommarlov känns ju bara underbart och det är så skönt att för en gångs skull få sova, och även om jag brukar tänka "Sova kan man göra i graven" så måste jag ju medge att det är så jävla NICE att sova. Drömde dock en sjuk grej i natt, som jag inte tänker berätta här. Jag har lånat Rocky volym 10 idag, plus en annan bok "En serietecknares dagbok" skriven av Martin Kellerman, askalas att läsa vad han skriver! Men jag blir assur på att min Rockytidning aldrig kommer fast jag premunererar på den, jag måste alltid ringa och fråga var fan den tagit vägen, ASDRYGT! Men jag är lycklig ändå, och jag har mina egenfärgade byxor på mig. Dom var vita, men nuförtiden är dom marinblå, asnice att färga kläder själv. Ett kg hallonmumrikar nu skulle inte sitta speciellt fel, får försöka få tag på det på nåt vis... vilket kan vara lite svårt när man har 1.50 svenska riksdaler som jag har. Men pengar är inte allt, så jag är inte speciellt brydd. Det enda jag längtar efter på riktigt just nu i matrealistisk väg är faktiskt en ny mobiltelefon för min S-U-G-E-R. Och DET mina vänner, det är dryga grejer. Men jag vill även ha akrylfärger och dukar så jag kan börja med min Sweeney Todd målning. Det blir nice. Men nu ska jag dra till Teg för att se "Bowling For Columbine" av Mikael Moore med några vänner. Hare nice och njut av sommarn! Heeejs


Plus att jag saknar min klass så jävla mycket!!!!!! :( Taggar TV-spelslanet då vi alla får ses :) :) :) :) :)

Kommentarer
Postat av: honeybunny

MEEn fick du den muggen då!? jag som tänkte: "Fuck, vilken bra födelsedagsresent den kommer att bli" haha.. jaja, sånt e livet (o orka vänta till november...) Jag saknar alla också jättemycket:/ snyft, men TVSPELSKVÄLL!! vi måste träffas nån dag nu snart o snacka ihop oss!:)

2008-06-14 @ 13:07:35
URL: http://honeybee3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0