Midsommar, va!

"Im totally into liqourice, totally!!"

Heeeeej! Nyss hemkommen från mina bröder. Har varit där och chillat, ätit på pizzeria (man blir dock så äcklad av pizza efter, men det är jääävligt gott att ätare när man är sjuuukt hungrig. Och jag var sjuuukt hungrig idag), sett family guy osv, mm, etc. Just nu äter jag förmodligen den godaste yoghurten som mina smaklökar någonsin kommer komma i kontakt med. ASJÄVLAGOD är den, jordgubb/lakrits/vanilj är smaken. Det e nice! Jag, Lova och Emma har vart på picnicnicnic idag, vi kom ju iväg efter många om och men (tog typ 5 timmar men bättre sent än aldrig) och det var N-I-C-E. Plus att dom två är störda. Det är väl jag också, men man blir ju som man umgås! Just nu lyssnar jag på en Iron Maiden låt, och jag och Vilhelm (en av mina bröder) beställde ju som biljetter idag, till Iron Maiden Somewhere Back In Time Tour -08, vilket infaller 16/7-2008, Stockholm Stadion. Det ÄR wonderfuuuul vill jag lova! Men jag tar inte ut segern i förskott, så jag kommer inte jubla på riktigt förrens jag har biljetterna i hand, vilket bör bli nånstan tisdag/onsdag eller liknande. Nej, nu ska jag dra vidare, det här är ju trots allt relativt meningslöst ändå. Men hare nice! Och Treeeevlig Midsommar alltså! (Högtider är överskattat dock)

min kessä

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

men lilla gumman kul för dig att du fick biljetter ändå! :)

2008-06-22 @ 00:58:34
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen + Jessica The Geek

MEN UPPDATERA NÅN GÅNG DÅ DIN JÄVLA CPSKITUNGE!!!!!!!!!!!! SÅ JÄÄÄÄVLA DRYG!!!

2008-07-03 @ 21:42:16
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen without Jessica The Geek

MEN SERIÖST JAG SKITER I ATT DU KANSKE SITTER SÄLLAN VID DATORN, MEN SNÄÄÄLLA GE DEN BARA FEM MINUTER NÅN JÄVLA GÅNG DET HAR DU VÄL ÄNDÅ TID MED????????????!!!!!!

2008-07-07 @ 20:14:02
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0