Tisdag 3/6-2008

Vi fryser ihjäl, det är så kallt.

Happ, hej hallå. Jag blir fan inte glad på den här satans tekniken. ASkrångligt har allt varit med den här jävla spanskaskiten men nu har jag äntligen skickat hela broschyren till läraren. Efter det här vill jag knappt ta i den här äckliga datorn! Nej, det enda som är värt är musikmaskiner för dom laggar fan aldrig. På tal om musikmaskiner: jag har nu kammat hem en LPspelare, det är verkligen kalas må jag säga! Nu är nästa steg att fixa skivor att spela på den... Burmans har ju en del så där ska jag titta litegranna. Bortsett från teknikbestyr så har dagen varit astrevlig! Min pianoläxa gick galant, min redovisning gick helt okej och jag fick även veta mitt betyg i Matte A: VG, och det är ju inte alls fel, inte alls!!! Jag hade knappt G i matte i nian, och nu det här! Med tanke på att jag sovit/pratat större delen av lektionerna så är det riktigt förvånande! Men ack så glädjande. MVG i Samhällskunskap A satt fint den med, jag skryter inte men dom få betyg man är stolt över måste man ju få glänsa lie med va! Annars äre ingen vits att få bra betyg, nästan.

Bilden har inte nåt med något att göra. Men du kan låtsas att den symboliserar sommar eller nåt.
Bilden har inte nåt med något att göra, men du kan väl låtsas att den symboliserar sommar eller nåt


Har kommit fram till att spenatsoppa med ägg är sjuuukt underskattad mat! Gjorde det igår till middag (my father är i estocolmo och då får man fixa lite fler grejer alltså) och det är asenkelt, asgott, asnyttigt, asvegetariskt och framförallt asbilligt, asmättande, men även assnabbt tillagat. Alltså: den ideala maträtten! Varför ingen äta den jag undra? Människor vara stupido jag säga! Och MMMM vad jag längtar efter rabarberpaj med vaniljsås, det är sommar, det är gott, det är lycka. Lycka är också att jag hittade en femkrona idag! Då blev jag happy. Och jag blev även happy av att Hanna bjöd mig på kaffe idag, tack för det kära vän :) :) :) Fick även kaffe av Evelina och det tackar jag också för! En kopp kaffe är aldrig fel. Blev lite småsugen på att smaka iskaffe efter Joels redovisning om det på engelskan.... haha. Gladast av allt blir man när man tänker på att det är Desperate Housewifes idag, det är wonderful <333 Jag taggar tvspelslanet som vår klass ska ha, det ska vi styra upp imorrn på klassrådet! Sommaren nalkas och nu när alla skolarbeten är över för min del (jag har slitit som en häst dom här 3 sista dagarna, tyck synd om mig) så vill jag citera Rasmus på Luffen och därmed säga:

JAG ÄR FRI SOM EN FÅGEL!!!

Imorrn sover jag ut. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

spenatsoppa asäger filippa!! jag var den enda ungen på dagis som vräkte i mig spenatsoppa när det var typ en gång per termin, har alltid älskat det. det är fan sjukt gott :D :D :D

sådärja, var tvungen att avreagera mig lite

2008-06-04 @ 20:05:44
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Jenniie

asså spenatsoppa låter inte så vidare gott men jag skulle faktiskt vilja prova det för att se om du har rätt ;)

man har rätt att skryta lite om sina betyg ibland och särskilt du som inte gjort nånting på mattelektionerna och ändå VG ;) haha det är bra! :D

mysigt att träffa dig idag :) vi ska göra om det :)

2008-06-04 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0