Tisdagmorron 17/6-2008

Teardrop on the fire
Fearless on my breath

Men seriöst, VAD FAN vill dom mig???!!! Eftersom jag är TurMedTeknikFilippa så bör jag snarast skaffa nya hörlurar men det är verkligen lättare sagt än gjort. Jävla helvete. Känner mig sjukt diskriminerad som minoritet av hörlursköpare, pga att jag vill ha slutna, stängda hörlurar med EN (inte två!) sladdutgång plus att hörlurarna ska ha asbra ljud och vara ihopvikbara. MEN neee då, alla elektronikkedjor är störda i deras gemensamma idiothuvud så inget som ens liknar den beskrivningen finns att få tag på. RIP mina gamla hörlurar, dom ska få en jävligt värdig begravning för dom Ä-G-D-E.

Funderar lite på dom här. Men mina gamla är fan bättreeeee :´(

Och HEJ I-landsproblem, jag vet... men du kan ju knappast säga att du aldrig klagat på något meningslöst i hela ditt liv heller, tror jag nog. Så... Dom där uppe är iaf Philips SHL9500/00, kostar 399 kr.


En av alla lyckliga stunder som jag hade med mina föredetta hörlurar, Sergels Torg, 26/1-2008

Gamla Bettan :´( Hon e halvdöd


Inte så vänliga hälsningar // Filippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0