Måndag 10/3-08

"You told me to wait and now he'll never come again!"

Hello there. Vad händer alltså? Jag visste inte om jag skulle gilla den här dagen eller inte, men Jenny fick mig på bättre tankar. Så nu har jag bestämt mig för att gilla den här dagen, trots pissvädret (varje centimeter av min sko, socka och fot var täckt av iskallt vatten när jag kom hem...), en gnutta huvudvärk, lite småstress inför Es. projektet osv. Men som sagt så bestämde jag mig för att det har varit en bra dag, så då har det varit det också. Idag har jag joinat dansarna i min projektgrupp eftersom en tjej är jättesjuk o hoppat av. Så nu ska jag ta hennes plats och lära mig dansen som vi dansar, på 2 dagar istället för 2 månader som resterande delen av dom som dansar haft på sig. Hmm, man får väl se hur det går. Men det var kul att se alla efter lovet, sjukt många som klippt sig/färgat mm!

Lovet var heeeelt underbart och det var nice som få. Klippte mig, färgade håret, träffade alla jag ville träffa (i princip), var på spelning med Wolfman Jack, bakade, ritade, målade, läste, lyssnade på musik, chillade, spelade musik, sov, hann med mycket av det jag ville göra helt enkelt. Har sett bra filmer; Sweeney Todd (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), GostShip (den var helt okej), Pans Labyrint (!!!!), Fantasia, Simpsons Movie mm. Sweeney Todd var ju underbaraste filmen på otroligt länge! Johnny Depp äger på att sjunga. Exakt allt är bra i filmen: skådespelarna äger, handlingen, replikerna, sångerna, scenografin, sminket osv, ALLT. Jag är kär <3 Så om du inte hatar musikaler bör du se den snarast (och om du inte gillar filmen så är det inte för att filmen är dåligt gjord, för det är den inte).

Igår såg jag L.A Ink (Kat Von D som fixar egen tatuerings studio i LA) och Miami Ink kan gå nånstans för att dom dissade henne. Kat Von D är jävligt cool och jävligt duktig på att tatuera. Hon är grym helt enkelt, och jag längtar tills jag fyller 18... jag vet precis var jag ska tatuera mig, men inte exakt vad. Men det blir nice. Taggar smärtan...

Idag har jag bestämt mig för att lära mig lite finska. Jag känner trots allt flera st som talar språket delvis eller flytande, så varför inte? Ska iaf lära mig att räkna till 100 flytande, men det borde inte vara alltför svårt. Yes ma'm. Men nu ska jag leta barnkläder till min teaterscen på projektet. Men vad fan har barn på sig? Får kolla i nån gammal kartong om jag hittar några gamla kläder som jag har haft. Men nu ska jag dissa datorn ända tills imorrn.
BYE.



"We all deserve to die - even you mrs. Lovett, even I"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0