Söndag 4/5-08

Jag vet en vän, som är lika blåögd som jag
Vi borde få det bra


Hej hej och hej. Jag ÄLSKAR det här vädret som veckan har bjudit på, det har varit mer än underbart! Fast när jag tänker efter så orkar jag nog inte blogga nu. Jag går och gör en kopp te istället. Bara lite först: Lova var iaf här på spontanbesök,. vi får styra upp din födelsedagsfest! Annars ett niiice lov, har hunnit med mycket, och chillat. Det är viktigt. Du är viktig. Nu ska jag bege mig bortåt i denna lägenhet och göra lite grejer (te inkluderat). Snart kommer även pappa hem från Sthlm, ska bli kul att träffas igen :) Och vad fan är det med "Frusna Män Söker Kärlek" egentligen? (kollar som sagt aldrig på tv bortsett från Desperate Houswives och LA Ink, och när LA Ink var inställt pga fucking hockey vm blev det.... "Frusna Män Söker Ett Liv" istället). I introt av programmet sa dom typ : "singelmän i Norrland har problem med att hitta en partner" och vad FAN är problemet?! Ofta det är svårare för folk att bli tillsammans med nån för att man bor i Norrland? Jag hatar att alla alltid gör Norrland till en sån jävla stor grej, alla har sjuuukt mkt fördomar om Norrland. Och nu när folk ser det där programmet så förstärks deras fördomar, jag menar, så där ser det ju inte ut i Umeå direkt. Snöigt, skotrigt, renigt och så vidare. Inte i centrala Umeå iaf :-) Och jag hatar programkonceptet.... ett bevis på att TV är överskaaaaattat. Haha jag är så jävla sur. Men jag är ju inte det i verkligheten dock :) Tvärtom så är jag mycket glad!!! Och hyffsat random. Som alltid.




 image2
Och jag vet att du Jenny också har den här bilden på din blogg men JAG har tagit den och har därmed copyright, yeah.

Well bye

Monicas cykel va nice. Solhaga




Kommentarer
Postat av: you can never guess

vaddå copyright? tyst med dig, det kan du inte bevisa ;) hhiiihihihihihi

2008-05-04 @ 23:02:21
Postat av: Monka

Vafan, min cykel är ju en Solhaga!! :)

2008-05-12 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0