Söndag 9/11-2008

Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see.
It's getting hard to be someone but it all works out.
It doesn't matter much to me.

Sådärja! Nu är jag klar med minnesbilden, ska bara skriva "uppsatsen" om den vilket inte bör ta allt för lång tid, 'cause I like writing you know. I would'nt have this page if I did'nt you know. En trevlig dag, men vädret var liiite smådrygt. Fast jag brydde mig inte så mycket om det, för man ska vara glad! Jag och Hillevi kirrade iaf en ny kaffebryggare till pappa i farsdagspresent (är man många kids i familjen kan man köpa lite dyrare presenter eftersom det är fler som delar på priset.) och det var asnice. Jag ska berätta varför det var asnice: för att själva behållaren är av termosmaterial = kaffet kallnar inte! Man kan alltså dricka av det en timme efter kokningen och ändå är det varmt, sjukt värt. Kallt kaffe är så jävla vidrigt så det är smart med detta fenomen. Sen fikade vi allihopen och åt middag. Det är sällan jag varit så mätt i hela mitt liv som denna helg, har fikat så jävla mycket och fyfan vad det äger!!! FIKA IS THE SHIT-T-T.

Nej,  nu ska jag inte skriva mer eftersom jag måste ägna min koncentration till texten om minnesbilden. See you around some time, maybe. If you're a lucky bastard.

//MVH 17åringen

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, lill-fis!

Det är 75 dagar kvar tills jag är 19. ;)

2008-11-10 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0