Tisdag 18/11-2008

...


Jeppjeppjepp, Hanna och Elin var här och äntligen fick man se Anastasia! Mikaela dissade oss för hon gillar inte filmen av nån jävla anledning... too bad for you I say! Men det var trevligt iaf, trots att Bartok drog lama skämt hela tiden. Älskar dock kommunismskämten : "Det dåliga med det här landet är att allting ska vara rött!" (säger tjockisen Vladimir när de upptäcker att de har blå istället för röda tågbiljetter/pass)! Man fattar filmen asbra nu när vi kan så mkt om ryska revolutionen, sovjet och kalla kriget. Asvärt. Och hängigt idag när man fick gå runt hela dagen för att få sig en jävla kopp kaffe (hade 5 kr, lol) men sen räddade Lova mig ur situationen med sitt snabbkaffe :) Thhhhanks! Det här är en ickebloggardag, och det skall förbli en ickebloggardag. Därför beger jag mig relativt snart. Hoppas att allt löser sig, annars pallar jag verkligen inte livet. Dock så får den blåa Ralph Lauren mig att må så bra, för att den ger mig flashbacks från när jag var liten och Hillevi hade den (fick en liten flaska med några droppar kvar av henne, inte för att jag behöver det men jag mottog den gärna pga doftens fina minnen!). För övrigt är boken om hur man är som person beroende på vilken syskonplacering man har i familjen så jävla spännande - och allt stämmer rätt bra!

And when I awoke, I was alone, this bird had flown
So I lit a fire, isn't it good, norwegian wood.

Kommentarer
Postat av: mickapicka

another time with another movie, så visst ;)

2008-11-19 @ 19:57:08
URL: http://projectf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0