Torsdag 6/11-2008

I look at the world and I notice it's turning
While my guitar gently weeps
With every mistake we must surely be learning
Still my guitar gently weeps

Det var rätt spännande men så underbart att det blev Obama tillslut! Såg vakan mellan 23.20-02.00, sen gick jag och sov ett tag, och satte på tv:n igen 06.00 för att se honom hålla sitt vinnartal, live dessutom. Det var så fint och jag blev typ rörd! Han (Obama alltså) e fin, och snart kickas Bush ut, rätt åt honom. Är ledig idag och har vart och hämtat färger och en tavla på skolan och tavlan ska vara klar imorrn inför redovisning, yeeeah. Ska möta Mikaela på stan och fika och jag upptäckte när jag var på skolan att jag glömt börsen hemma.... lol. Det är något man aldrig får göra; glömma börsen! Så därför är jag här, men nu drar jag ut i kylan igen. Hejs!

Och nu är det bara 367 dagar kvar till jag fyller 18, ASNICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0