Söndag 2/11-2008

Jajuste, då är lovet slut om några timmar. Lite synd, men jag har haft en asbra vecka så jag är rätt nöjd ändå. Det går så jävla fort bara så jag förstår inte! Scary...! Har iaf hunnit med massa fikande, sova ut litegrann, se bra filmer, måla lite,  vart på halloweenfester (Och Hanna som Sweeney och Lova som Jesus är dom bästa utklädnaderna!) och haft allmänt trevligt. :) Men det ska samtidigt bli kul att fara till skolan imorrn också, och få chilla på Midgård once again. Det blir fikaaaa! Gårdagen var riktigt trevlig (två halloweenfester) och jag blev så rädd för Hanna när jag såg henne första gången för kvällen, ojojoj! Mr Sweeney Todd, The Demondrinker Fromt Alley Of Promises är inte att leka med. Synd bara att det var så många under kvällen som inte satsat på utklädnad. Fast jag själv kan inte påstå att jag lade ner speciellt mycket tid och energi på min utklädnad (Kurt Cobain), men jag offrade iaf att gå stan i asfula lodisbyxor idag för min utklädnads skull. När jag, Lova, Emma och Elin var i stan och skulle gå in på Gina Tricot protesterade jag "Folk kommer titta ner på mig därinne om jag går in med dom här byxorna!", plus att mitt hår var fucked up. Fyfan vad jag hatar att kamma ut tuperat hår, det suger verkligen på riktigt. Hade jag haft en rakapparat i hand vet man aldrig hur slutscenen sett ut... Men nu är det otovigt och nice, så det känns bra.



Haha, det var så kul igår när vi kom hem och skulle sova jag, Elin, Emma, Lova och Jessica hos Jessica, för Elin pratade asmycket i sömnen! Här är en av dialogerna:

Elin: Jag har inte pluggat
Jag och Emma: Har du prov som du inte pluggat till?
Elin: Jag har inte tränat nåt alls och boken är borta
Jag och Emma: Glömt boken i skolan?
Elin: Jag har inte pluggat till provet
Jag och Emma: Vad har du prov i?
Elin: Jävla Judar!
Jag och Emma: Har du prov om judendomen?
Elin: Jävla Judar!

HAHAHA jag orkar inte, och på morgonen visade det sig att hon ska ha prov om judendomen efter lovet, fyfan vad kul det var! Vill bara påpeka att hon inte är rasistisk på något sätt men när man drömmer är hjärnan fucked up (kan jag intyga som drömmer cpsaker 24/7). Sen när jag och Emma bad henne hålla käften för att vi ville sova och sa god natt, så började hon skrika: "GOD NATT, GOD NATT, GOD NATT!" Åhhhh vad jag önskar att jag pratade i sömnen också, fan vad kul det är!

Det var även kul när Lova sa något till mig igår som jag tyckte var otroligt töntigt, och då gav jag som svar på det: "Vet du vad L-O-L betyder?" (inte för att jag undrade över betydelsen, utan för att jag gav det som svar på det hon sa innan) och då svarade Lova : "Lova!". Hmmmmm?

Ja det var en höjdare. Nu ska jag snart äta middag och sedan bege mig mot stan hem till Linnéa.M och det ska bli mucho trevligt! Det var för längesen sist, så det är på tiden :) Det suger dock att jag är så jävla trött, sov typ 3 h inatt för jag vaknade någon gång på morronen och hade ont i käkarna (?) , detta ledde till att jag inte kunde slappna av och sen somnade jag aldrig om igen. Vilket sög, för natten mellan fre-lör sov jag också lite.... Jag hatar att vara jobbigt trött. Det finns lite olika tröttheter: ibland är man typ mysigt trött som efter man har gjort asmycket roliga saker en hel dag, ända från att man vaknar till sent på natten och då blir man trött som att man bara gjort en massa. Det äger! Men att vara trött pga sömnbrist är ingen höjdare.

Nu är det snart USAval (4 nov) för er som inte visste och det ska bli spännande att se hur det går. Jag vågar inte hoppas för mycket för man vet ju vilka idioter som finns där, och som förmodligen kommer rösta på fel kandidat som inte kommer förbättra något. Men men, hoppet är det sista som lämnar människan så man kan ju hoppas ändå. Man kan ju undra varför det är skrivs så mycket om valet och varför många är intresserade i Sverige, men USA har ju så stor makt så på ett eller annat vis påverkar valet även oss andra länder.  Blir exiting på tisdag! Och på lördag är min birthday, och jag orkar inte att det fr.o.m då är ETT år kvar till min 18-årsdag, det är riktigt hängigt alltså. But that's life you know! And now I got to go.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHHAAH den där historien om elin var fan det roligaste jag har läst på länge

2008-11-02 @ 19:34:21
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0