Sunday 23/11-2008

Standing by a parking meter,
When I caught a glimpse of Rita,
Filling in a ticket in her little white book.
In a cap she looked much older,
And the bag across her shoulder
Made her look a little like a military man.

Lovely Rita meter maid,
May I inquire discreetly,
When are you free to take some tea with me?
(Rita!)

Mmmm, gjorde kycklinggryta till middag och det blev fan inte äckligt, blev dock cpmätt fast det är bara skönt. :) Kyckling, Dragon och Citron är fan den bästa kombinationen. Igår fixade jag ny musik till mpthreen för första gången på typ 3 månader; blev iaf lite Beatles (har typ 60 beatleslåtar på min mp3 nu, but it's niiice), Megadeath, Bob Marley, Rolling Stones, Sweeney Todd, The Knife, Nirvana, Bob Dylan och sist men inte minst Pink Floyd. Och jag HAR missat något i mitt liv alltså: Pink Floyd är ju hur bra som helst!!! Tidigare har jag hört några få låtar, men nu laddade jag ner typ 12 st, slumpmässigt valda då jag inte känner till låtarna, och ALLA var jättebra. I vanliga fall om man laddar ner musik man inte hört förrut, så brukar de vara sådär till en början, och sen förhoppningsvis lär man sig gilla det. Men det här, det är fan magi eller något för allt var sjukt bra! Så nu ska jag fixa massa massa massa med Pink Floyd och i framtiden förmodligen köpa skivor också, gött. Älskar att upptäcka mer musik, det är som en liten present, fast 1000 ggr bättre eftersom det inte är materiellt utan själsligt. YEAH.




Sjukt nice vare va, det kan jag berätta. Nu ska jag smaka det nya teet jag köpte idag med lakritssmak, seems nice to me. Sen ska jag se Forrest Gump som jag köpte på VHS för 20 spänn på Myrorna. "Orka VHS" kanske du säger om du är dryg, men då svarar jag "Orka inte orka VHS?" : Jag har en VHSspelare hemma, och då köper man ju antagligen bra filmer om de säljs för 20 spänn! Köpte Nyckeln Till Frihet och Rasmus På Luffen med :) Det är det som är drygt, att det alltid kommer nya mediagrejer 24/7, förmodligen kommer det komma massa nya under vår livstid: Om typ 15 år kommer säkert ingen använda DVD eller BlueRay, för då har det kommit någon ny supergrej med en yta av en knappnål och som rymmer 1000 Gb, eller nåt... Jag orkar typ inte framtiden. För om nutiden är fucked up, hur fan kommer det då se ut senare? Nu pratar jag inte om ens personliga liv för vi i västvärlden har det ju bra, men jag menar rent allmänt med konsumtionshysterin samt hur jordens tillstånd ser ut och bla bla. It doesn't seems nice to me. But I'll have to live it anyway.

Jag undrar fortfarande om det är gott med honung i kaffet, men jag törs inte prova för such a waste of coffee om det blev äckligt! Socker i kaffe kan dock vara det obehagligaste - Huuuuuuh! :( :( :´(  Det var mys med födelsedagsfika hos Mollsan iaf, trevligt med astrevliga kompisar. Alla e nice.

Men nu jag gå ska snart, för den tiden snart slut tar. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0