Måndagmorron 6/9-2008888

"Om vi hade en egen gård, där vi kunde ta hand om varann. Där vi inte slår ut varann ut i kylan, med iskalla regler"

Jag är klar! Och jag förblir en sistaminutenmänniska. Det passar som mig. Och helgens låt är absolut "Hitten" av Those Dancing Days, som jag och Lova såg på Umeå Open i våras för övrigt. Sångerskan är bara 18 år!  Den låten är även verkligen det ultimata soundtracket till en svensk ungdomsfilm, det är typ det ändå jag tänker på när jag hör den! Jag ska fan göra en svensk ungdomsfilm bara för att få ha den som soundtrack. Eller nej, svensk filmindustri = skit och ungdomsfilmer = skit, fast Fucking Åmål är jävligt rolig för den är fan en komedi (egentligen tänkt som drama men fyfan vad man skrattar åt alla fula nittiotalsfrisyrer, dialogerna och allt!).

 Happ, nu ska jag äta lite och sen sova, Mmmm vad det är N-I-C-E. Och jag måste bara tillägga hur otroligt lite oroad jag är inför matteprovet (Matte B) på onsdag, trots att jag förmodlingen får IG, eftersom jag räknat typ 1 % av allt som vi ska ha räknat denna termin. Vaddå PQ-formel? Who gives a shit? Jag orkar verkligen inte ens försöka bry mig. Så ointresserad av det är jag. Som jag sa förrut: "Jag kommer nog aldrig bli mer ointresserad av något än vad jag är av matte" och det stämmer. Men men, allt kan ju inte vara spännande, får då skulle man spendera all tid med att... göra saker och lära sig saker, vilket alla människor iofs redan gör men...öh... nej nu tappade jag tråden och jag tänker fan inte leta upp den igen för nu ska jag FANIMEJ SOVA, för att jag kan det! Mitt svenskabetyg hotas inte av sömnen! Ljuva tanke.

Beatles.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

x=-½p+-√(½p)²+q



i love matte<3333 ps du måste lära dig pq för det är typ det hela matte b går ut på :D :D

2008-10-06 @ 19:27:25
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

hata matte!!!! IG så jävla hårt :(:(

2008-10-08 @ 21:39:20
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Matte B kommer gå bra, försök bara att plugga nån gång då och då så att du kommer in i det, alltid o-roligt i början men du kommer älska matte i slutet av kursen!!! hehe not...

Kladdis var god, måste göras om :)

2008-10-08 @ 23:09:49
URL: http://Walkingourway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0