Onsdag 29/10 - 2008

I'd rather be a sparrow than a snail.
Yes I would.
If I could,
I surely would.
I'd rather be a hammer than a nail.
Yes I would.
If I only could,
I surely would.

Bara för att jag nästan glömt bort Simon & Garfunkel. Lyssnar aldrig på dom längre, men det var rätt mycket i högstadiet... dom är ganska chillllll. Idag är en sån där "göra ingentingdag" av egen vilja. Hela lovet har halvt som halvt varit så, men jag har ändå haft kul. Har hunnit med teater, film, FIKA, stan och en halloweenfest i sista stund. Men halva lovet har gått så man har en del kvar! Igår var nice; först mötte jag hanna, hennes fästman och hans kompis på stan. Gick och åt på tre kronor (och deras pizzor ÄR! (exakt vad dom är får du använda din fantasi till att lista ut, om du har någon dvs)) och det var trevligt och mättande. Sen gick vi och kollade in BlodRöd (ny skräckbutik) och Hanna köpte sprayhårfärg till hennes Sweeneydress inför lördaggg. Sen chillade vi rent allmänt och drack kaffe och påtår på Hedvigs Hörna (namnet?) och kikade på alla fula människor som gick förbi. Nej, alla var inte fula. :)

Det blev tillsist lite spel på Megazone (töntiga som vi är) och det var värt bara för att få höra "you HAVE the magic" och jag är helt övertygad om att dom som gör dessa spel (bifogar bild nedan för jag minns fan inte vad spelen heter! Eftersom jag inte minns, så kan jag inte googla på spelen och lägga upp en bild heller... LOL så mitt ända sätt är paint) är störda i huvudet efter vad jag såg igår. Ett slott som dampar (?) och massa randommusik och röster och ja. Inte riktigt riktigt.

spelet och vad FAN heter det?


Lalalalaaa, iaf så drog jag hem efter stan för att äta middag med mina bröder, men det blev feta missförståndet så dom kom typ assent? Så jag hann inte träffa dom innan jag for iväg till Lova för att sedan fara på en liten halloweenfest som vi blev bjudna på typ en timme innan, stress. Lova var Jesus och det är fan den bästa utklädnaden någonsin! Hahaha det var lol (OCH JAG HATAR ORDET LOL, DET ÄR EN FÖRBANNELSE ÖVER MIG). Men det var trevligt och Lova lär ha blivit lite sliten eftersom hon skulle upp 06.00 till fiskarna i Norum. "Jag ska röka dom så jävla mycket!". Jaja, så var det, och senare idag ska jag till Amandus o Vilhelm och äta middag, och se SWEENEY TODD på storbildstv och surroundljud och det kommer bli för mycket för mig, men så N-I-C-E ändå!

Och fyfan vad jag hatar T9, djävulens påhitt och jag vet att ni alla som läser detta säkerligen är jättekåta på T9, men det hjälps inte. Det suger ändå jag säga! Sen tänkte jag idag (inte en originell tanke iofs, men ändå) att tänk om livet var en musikal? Alltså att alla sjöng titt som tätt istället för att prata. Fan vad fucked upp det skulle vara. Isånnafall skulle mitt liv vara som Sweeney Toddddd! (Det kunde ni aldrig gissa, va?)


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

kanske flipper gumman? :) :) :)

2008-10-29 @ 16:24:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Hannniiii

Dampslottet!!!!

2008-11-01 @ 16:48:56
URL: http://projectf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0