Torsdag 30/10-2008

Polly wants a cracker
Maybe she would like more food
She asks me to untie her
A chase would be nice for a few


¡Hola!¿Qué tal? ¿Muy bien gracias, y tú? Det är ungefär det jag minns från 4 års spanskaläsande. LOLOLOLOLOL. Lol jag hatar LOL. Igår var jag hos A&V (gissa vilka det är)  och åt middag och chillade. Vi skulle se Sweeney Todd men eftersom Vilhelm inte är lika taggad i den som jag (ofta man inte är taggad i den, jag fattar inte....) och Amandus dissade oss (han har inte sett den och vi skulle se den för hans skull) så blev det Edward Scissorhands istället. Inte helt fel eftersom den också är ett Tim Burton/Johnny Depp samarbete för er ovetande. OCH DEN ÄR UNDERBARRRR, varför är Johnny Depp så jävla bra skådespelare för, det är fan sjukt! Haha, Vilhelm blev typ irriterad på mig för jag sa hela tiden "men åhh, stackarn. lilla gubben..." och liknande åt Edward för det är så synd om honom.

Lille Edward... :(

Och en jävligt bra fråga: Vad fan har Tim Burton aldrig varit med och gjort en Harry Potterfilm för? Fatta hur bra den skulle bli, det skulle bli sjuuukt nice. Johnny Depp skulle kunna spela Harry... haha nej förlåt jag skojar bara! Idag skulle jag äta lunch hos mamma 12.00 och satte klockan på 10.17 (jag älskar randomväckartider) men eftersom jag somnade vid 03 (målade as usual) så var jag cptrött när klockan ringde. Detta ledde till att jag vaknade igen 11.37, STRESS. Men jag hann ändå, och åt jävligt god mat. Sen for vi till Myrorna där jag hittade en stickad tröja och tre filmer: Nyckeln Till Frihet, Forrest Gump och det bästa: Rasmus På Luffen! Iofs var alla på VHS men fuck nymodigheter (nu låter jag jättekonservativ och det ska försöka undvika i framtiden), dom kosta fan bara 20 spänn styck. Och OJ vad jag taggar Rasmus, fatta hur bra den filmen är!!!!! Den är asmysig! "Jag är friii som en fågel..". Efter det fikade vi på bästa caféet i stan (Café Victoria) och det  blev en halloweenbakelse (jag var tvungen, det var svart marsipan på den!!) och svart kaffe, MMMMMMmmmmmmMMMM! Sen gled vi förbi jättespontant på Apoteket eftersom det seriöst ligger en meter från mitt hem, iaf 20 meter, och jag köpte duschcremé och ansiktsvatten. Så det var N-I-C-E

Snart kommer folk hit och vi ska se några filmer, vet ej vilka filmer än bara. Skulle vilja ha skräckmaraton (ja, det är ju ändå halloween) men eftersom  vi har några mesar med oss får vi nog dissa det och se RASMUS istället <33333333
Men först ska jag duscha och städa, yeeeeeeeeeees. Och vad fan är dealen med att TV6 dissar Family Guy och har börjat med dubbelavsnitt med Simpsons?? Jag får lite smygdamp när jag tänker på det..... En annan dryg sak är att jag hatar mina grannar som springer ut och in i trapphuset hela tiden, för eftersom mitt rum är vägg i vägg med trapphuset så blir det vibrationer i väggen vilket leder till att Min LPspelare fuckar upp sig och "skivan" skakar. Då blir musiken cp och det låter som att personen som sjunger är störd med vibrerande röst. JÄVLIGT IRRITERANDE. Jag ska flytta ut på landet ensam i en skog där inga människor bor. Då kan man iaf ha sin musik oförstörd...

"Vill du äta mig?"

Och vad är grejen med att jag drömmer att jag hälsade på Hotell o Restauranglinjen på någon skola och dom tillaggar dvärgghamstrar? Det var ett ugnsfat fullt med färdiga dvärghamstrar, tillagade men ändå hade dom päls och ögon kvar. OCH VAD ÄR GREJEN med att jag faktiskt tänkte ta en hel dvärghamster och smaka, bara stoppa in den i munnen och äta?? Och varför i helvete skulle någon göra mat av dvärghamstrar, typ 1 gr kött/hamster.... ÅHHHH jag orkar inte drömmar.

BYE

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen!

VI SKA FAAAN INTE KOLLA PÅ JÄVLA RASMUS IKVÄLL! DÅ DRAR JAG!

2008-10-30 @ 17:22:50
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0