Torsdagen den 9/10-2008

"Så håller en tiggare fram
sin dåtid och nutid
i samma hand
Så börjar historien nu
och framtiden är idag, idag!"

Matte suger så mycket så jag tänker inte nämna det inte ens! Fr.o.m nu får ämnet benämningen "Det onämnbara" och jag skall förtränga det och allt som kan kopplas till det. Men jag uppskattar din hjälp Hanna, och så även Jennys erbjudande om hjälp, men det är nog ett hopplöst fall. Pga för hög halt av ointresse i min hjärna. (Märk väl hur jag undvek att använda uttrycket "För stor procent av min hjärna är ointresserad" just för att procent är en matematisk term.) Nu skippar vi det! Läser fortfarande på Harry P 5 (hinner verkligen aaaaldrig läsa) och nu är det bara 70 sidor kvar. Och jag har kommit till delen då Sirius har dött :( Stackars Harryponken (usch, det fick mig att tänka på Kalleponken från Snobben och Snobben = deprimerande) .

Snobben suger...


Att det alltid ska regna. Visst, det är bra för många saker men det är så jävla drygt att förflytta sig mellan olika platser (märk väl hur jag undvek att använda uttrycket    "...det är så jävla drygt att förflytta sig från punkt A till punkt B" just för att det är ett matematisk sätt att uttrycka sig) när det regnar. Det är verkligen D-R-Y-G-T att cykla i regn och gå runt blöt HELA dagen i skolan, för att slutligen, när skolan är slut, ta på sig sin jacka som även den fortfarande är blöt. Och buss suger, så den som ens vågar tänka tanken på att föreslå bussåkande som ett alternativ för mig när det regnar, ber jag vänligen men bestämt att lämna denna blogg nu.  Haha jag orkar inte mig själv, jag är så bitter. Men fan inte lika bitter som äckelgubbmunken i filmen "Rosens Namn" (han som var blind) som typ hatade skratt? Förstår mig inte på sådana där sektliknande religiösa sammanhållningar. Fatta hur hjärntvättade alla är! Man lever bara en gång och då ska man fan inte gå runt och oroa sig för undergången, för det suger ju ut all ens livsglädje! Jag menar, vem som helst kan ju dö precis när som helst, men man kan ju inte gå runt och tänka på det och glömma bort att leva. Så det jag vill ha sagt är: Njut av livet, för det är jävligt underbart! Men filmen (Rosens Namn) som vi för övrigt såg idag, var helt ok. Jävligt många riktigt ugly people i den dock, speciellt Quasimodowannaben, han var verkligen ful. Han såg ut som en apa (det är inte ett uttryck, utan bokstavligt talat; en apa. En ful apa).


Seanan och Killen Med Ett Ansiktsuttryck



Hahaha, kom just att tänka på när jag och Emma cyklade/åkte moped från skolan till stan igår; Det var några småungar (troligen från Prolympia eller nåt) som stod innaför grindarna på Umestan och väntade på bussen. Då, när vi cyklade/åkte moped förbi så sa en av pojkarna (som självklart skall försöka vara cool inför sina kompisar genom att prata med äldre människor): "Brum brum, vad fort det går!" (han syftade på emmas moped), varpå jag skriker (detta var verkligen jätteimpulsivt av mig) : "BRUM BRUM!!!!" så att randomet som cyklade framför oss vände sig bakåt. Och Emma, som åkte bakom mig, berättade även om att lillkillen (som så trotsigt hade tilltalat oss) hade ett uttryck av chock i ansiktet. Vi skrattade förjävla mycket för att till sist glida in på Kafé Station medhavandes sneaky köpta bullar från Hemköp (jag köpte dock en kopp kaffe på kaféet, annars får man inte sitta där antar jag) för att fika och chilla. Det som äger med livet : Fika, Chilla.

FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL
FIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILLAFIKACHILL


Nu ska jag kika på "Bowling For Columbine" av och med Mikael Moore. Inget för USAälskare. Hejdå

Kommentarer
Postat av: fuck In your ass bitch

Bitch fck your ass

2012-06-04 @ 17:00:06
URL: http://fdsfdsfsfd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0