Lördagen den 20/9-2008

I once had a girl, or should i say, she once had me.
She showed me her room, isn't it good, norwegian wood?
She asked me to stay and she told me to sit anywhere,
So i looked around and i noticed there wasn't a chair.
I sat on a rug, biding my time, drinking her wine.
We talked until two and then she said, "it's time for bed".
She told me she worked in the morning and started to laugh.
I told her i didn't and crawled off to sleep in the bath.
And when i awoke i was alone, this bird had flown.
So i lit a fire, isn't it good, norwegian wood.



Beatles är och förblir för all evighet det bästa bandet genom tiderna. And thats that! Igår var relativt kul men kanske inte lika kul för dom som var med mig... men sånt är livet och man ska inte bry sig om saker man ändå inte kan göra nåt åt :----) Så jak er klad hest ändå duvet! ÄLSKAR nationalteatern, och nej det är ingen nyhet; har vuxit upp med dom och taggat dom mycket sen åttan ungefär. Vissa proggband är så jävla kåta på textens viktiga mening, så att musiken hamnar avsides vilket bidrar till att låten blir tråkig. Men nationalteatern lyckades lysande med båda delar vilket smeker mina öron och hörselhår däri. Jag älskar att alla texter har en historia om något eller någon, det är kul att lyssna på texterna! Det e kalas.


I mitt nästa liv ska jag bli en katt och jag ska chilla så jävla mycket!!!

En lördag har aldrig någonsin känts lika mycket som en söndag i hela mitt liv; det här har varit den stereotypa söndagen så pass mycket att både jag och Lova (som spenderade halva dagen tillsammans) tänkte oss att det var måndag imorrn. Det har varit asfint väder, vilket det brukar vara på söndagar (därav engelska ordet sundays ursprungliga betydelse; SUNday, soligt. svenska ordet är väl troligtvis bara en försvenskning av det engelska ordet.), dagen har varit slapp och med trevliga, lugna aktiviteter, promenader, måleri,  TPspelande och chilll i all ära. Men det har varit rätt angenämnt! Jag tänkte precis påpeka att jag inte druckit en enda tekopp idag, men jag kom precis på att jag faktiskt gjorde det till frukost. Den dagen då jag inte förtär te finns nog inte. Te e niiice. Kaffe likaså.

Imorrn ska jag:
  1. Städa mitt rum (mycket viktigt! Ska även placera ut mina ljus så att jag kan sprida glädje i höstmörkret kommande kvällar)
  2. Gå på promenad i det förhoppningsvis jättevackra vädret
  3. Försöka lösa problemet med att mitt cykellås försvann igår (minns inte hur, var eller varför..?) och jag därmed inte kan låsa den, och DÄRMED inte använda den så jävla mycket. Den står i mitt rum för tillfället och chillar.
  4. Åka till mina bröder och äta middag. Älskar Vilhelms sms "Kom förbi och käka middag här imorrn" , det är verkligen inte en fråga, utan ett konstaterande, typ som att jag var tvungen! Haha han är en trevlig filur!
  5. Läsa Harry P och Fenixordennn
  6. Diska. Den tråkigaste punkten, men allt kan ju inte vara lajbans. Det ordet var onice btw
Nej, nu ska jag nog bege mig, ska fortsätta måla, JAaaaa! :) Ha en fortsatt astrevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Jag kan förstå hur din lördagmorgon måste ha varit.. Men nu vet du vad som räcker! :)

2008-09-21 @ 16:51:18
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monka

Det är så najs med levande ljus! Det kör jag på, fetaste mysfaktorn!

2008-09-21 @ 17:38:04
Postat av: Linnéa

Hahaha var du rolig i fredagas eller?

2008-09-21 @ 20:57:28
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0