ahjuste

Okej Molly nu råkade jag radera mitt senaste inlägg som du skrev kommentar på (LOL).
 Mollys kommentar var i stil med "Lol hoppas du skämtar som tycker han var cool igår för han var pinsam!" men här är svaret iaf:

Du får gissa själv vad jag menar, mer spännande så!

Men han gjorde bort sig en del kan tyckas.... Men det kanske är så han är bara, och det kan nog igen ändra på. Ibland kan det finnas gränser dock....

Och att du får ta det jag skriver med en nypa salt. Programmet var inte ascoolt men jag dömer inte efter en kväll utan efter helheten. Dock så formulerade jag mig lite fel kan jag erkänna, eftersom det misstolkas :)

Jaja, nu blev jag jävligt less att detta inte funkar som jag vill, så nu ska jag se Psycho iafffffff.....
Fattaru?



Här är inlägget jag pratar om för övrigt , hann kopiera det som tur var:

"Har en kanna bistro här bredvid som väntar på att pressas, ändå chill ändå nice ändå värt! Även värt att äntligen få fika med Elin & Hanna once again; det är ju trots allt det vi gör 24/7. Har saknat alla fina klassisar så det var kul att träffas igen må jag säga, efter detta otroooooligt aslånga lov. Eftersom H-E dissar deadlinedatum så tror jag att jag chillar med den där historiaskiten ett tag till, orkar inte göra den riktigt än. Måste-samla-kraft!

Marilyn Manson var lika cool som vanligt igår på Söndagsparty. Tänkte bara för er som mot förmodan inte såg programmet. Nu ska jag kila härifrån och läsa bloggar, hoppas att många jävlar uppdaterat, inklusive du! Sen ska jag se Psycho, även svartvita klassiker måste ju kikas på ibland menar jag.

   
Marilyn Manson & ett offer från Psycho (den kända duschscenen ni vet)

Hejraaa
2009-04-20 @ 19:06:00 Allmänt Permalink "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0