det blev kanske inget Arvika, Lovika?

"Re: Angående affischering‏

Från:

Arvika Festivalen ([email protected])

Skickat:

den 5 april 2009 17:15:22

Till:

Filippa Norberg ([email protected])

 

Hej,Tyvärr är alla affischeringsplatser redan ordnade för.

 Tack för ditt intresse!

 Hälsningar

Anneli"

 

Jag måste säga att det sved och det tycker nog Molly och Lova med, men vad göra? Orkar inte att jag hade kunnat få tredagarspass PLUS camping om jag fått detta jobb... lol

 

Men jag är glad ändå för Sofia har skickat massa bilder från ettan och det är askul! Just nu lyssnar jag på sköna reggaetoner (Bobban of course) och tanken slog mig precis att vi har prov imorrn, ska nog läsa igenom skiten en gång åtminstone. Här är iaf några bilder från förra året, håll till godo!

 

jag kanske stekte i vårsolen?

 

vi kanske stekte på Vildis?

 

soldaten kanske stekte med BlondinHanna?

 

det kanske var god mat på Wildman vid ett tillfälle?

 

 

 

Jag kanske ska dra nu hejra


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så söt på bild!

Och nej tyvärr inte än ;p Men det är sagt att jag ska flytta i sommar så ;D

2009-04-07 @ 19:46:30
URL: http://jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0