hyvönen

Frida Hyvönen. Har vart en trevlig schväng på stan med glada Elin idag; chillat, fikat, hittat snygga grejer man vill ha, och lånat skivor på biblioteket. Det var längesen jag lånade skivor sist och det Ä-G-E-R. Jag hittade bl a en skiva av Frida som jag ej hört förrut, ska bli wonderful att se henne och tusen andra asbra artister på Peace i sommar, det kommer bli fruktansvärt nice. Sommar är det enda jag vill ha just nu. Sol, värme och sommarlov

Vi ska nog förbi Monkas fest en schväng, tror dock inte att vi blir jättelångvariga, men alltid kul att dra förbi. Emma ska iaf stödja mig i min 2 veckorsperiod och inte förtära vissa drycker hon heller (nypiercad = no alcohol), så det känns bra, Tack vännennnnn! Sen blire kanske film och chirre och dirre, begärligt.

Nu ska jag dissa er och fortsätta lyssna på Fridddddaaaa, chilllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0