Påskafton

Stan med syster och det var jävligt nice :) 8 års åldersskillnad men ålder är bara ett begrepp egentligen, för det märks inte. Mysfika på Barista as usual för de har fan jävligt gott bistrokaffe där. Ekologisk, rättvisemärkt och gott = bra på alla punkter! Ikväll kommer kamrater kamrater hit och det ser förjääääävligt ut här. Alltså jag menar verkligen förjäääävligt! Det är det jag menar med att jag är för dank för mitt eget bästa: för när jag väl är hemma och har tid för städning, så kan jag spendera 10 h på att göra absolut ingenting. Not really good eyyy? Nu är jag cpstressad så jag springer in i duschen och springer sedan till mamma och fixar förberedelser inför påskmiddagen. AHhhhhhhHAHHH

PLUS att jag börjar förstå nu att piercningen verkligen ska ske på onsdag, och Hillevi svimmade när hon gjorde naveln = jag är asrädd för att svimma nu. Kommer göra det, och nej det är inte farligt men jag har aldrig svimmat förr och det vill jag helst slippa. Varför måste man genomlida saker för att få ut något cpsnyggt av det? Emma du måste hålla mig i handen :´( Jaja taggar iaf Emmas tattoo på fredag då, det är ju iaf inte jag som måste känna smärtan vid det tillfället!

seriöst jag mår fan dåligt på riktigt när jag tänker på onsdag. DÅLIGTTTTTTTTT

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Men lilla gumman, du kommer absolut inte svimma fattar du väl! Jag ska hålla dig i handen, men vi får se om jag vågar titta, tycker att det är pretty obehagligt att bevittna sånt (tex när lova tog hål i örat i somras.... usch), men det kommer gå asbra och jag taggar!!!! Taggar fredag också!!!!!!!

2009-04-11 @ 19:47:32
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: hanna

Aaah! det äger att svimma:D jag har bara svimmat en gång, men det var ändå jävligt nice:) (eller ganska obehagligt men så här i efterhand du vet...)



Good luck!

2009-04-12 @ 10:55:28
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: Linn

svimmade hon? de gör mer ont att ta hål i örat än i naveln! :P



LYCKA TILL! och lägg ut bild sen ju!

2009-04-12 @ 15:27:34
URL: http://kjelliin.blogspot.com
Postat av: linnea

you can do it girl!

2009-04-12 @ 19:27:24
URL: http://lmck.blogg.se/
Postat av: Monica

Ah, jag taggar som fan att du ska pierca dig! :D

Du kommer INTE att svimma, jag lovar som fan. Du kommer att få en kick av det! När du väl har piercat dig en gång kommer du att vilja göra det igen! ;)

2009-04-12 @ 19:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0