söndag 12/4-09

För att låta töntig med flit säger jag: Tack för stödet! Det ska gå bra och nu tagggarrrjaaaaa! Nu fick jag även sms : "Anna tyckte inte de gjorde nå ont och jag vet att de inte gör de :-) det var trevligt att hänga med dig. Hej!" och det känns ännu bättre. Fett ovärt att oroa sig över nåt som kommer gå bra - ska bli min nya filosofi.

Chill dag, äntliiigen tog jag tag i städningen och det känns skönt i efterhand. Ibland kommer man ju till de tillfällen då man tappar bort allt viktigt, inklusive sig själv, inne på sitt rum pga stökigheten. Men icket längre alltså. Lova kom hit och vi gjrode asgod vegetarisk nyttig mat (som det ska vara!) och det ägde. Hade taggat dokumentär om varför USA hatade John Lennon ikväll, men det visade sig att det var imorrn istället. Fuck. Får passa på att måla lite istället då. Men först ska jag promenixa!


Btw asnice påskmiddag igår med min niceiga familj. Det här är tårtan som Hillevi gjorde kvällen till ära. Kunde dock inte njuta av den så mycket eftersom jag var så jävla mätt sen middagen men så kan det varaaaa....a..a.a.a..a..a.

Och Hanna jävligt oklart, kommer du hem på lördag eller måndag? Och vad kostar det att sms:a? :) Skicka från ditt finska nummer 'cause I've lost it you see!

Kommentarer
Postat av: pokerhanna

Tja! Jag kommer hem på lördag, så det lär nog inte bli något:/ vi får ta det någon annan gång:)

2009-04-13 @ 11:57:35
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0