Till Emma först och främst



Jag vet att den här bilden är sjukt uttjatad men den är fortfarande lika clean, älskaaareeeen! Orkar dock inte förklara för utomstående vad som är speciellt med den, men det är högstadiet och det är nice. Har kikat på gamla bilder från -07 på Emmas bdb, och jag har några saker att säga om det:

1. Vi (the real gang dvs) är störda, vi är jävligt konstiga, men att se bilderna får mig att tagga morgondagen asmkt
2. Emma ÄGER på att skriva bildtexter, jag sitter och skrattar högt!
3. Emma får aldrig radera sin bdb för det är fan en guldgruva

Okej mitt sista ord: Nu Emma, har du ingen undanflykt till att inte ladda upp bilder för du har en haxig kamera och allt! Så jag väntar mig en massa inom kort

juste

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

åh tack gumman för inlägget! :) ska börja ladda upp oftare, med roliga bilder och kommentarer ;) ;) ;) ;) ;)

2009-04-02 @ 23:57:46
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0