Torsdag 23/4-2009

Oh I get by with a little help from my friends,
I get high with a little help from my friends,
Oh I'm gonna try with a little help from my friends.



Åh, jag blev så glad när jag av en slump hittade datorspelet  "Disney's Magiska Målarlåda" som jag älskade när jag var sju år. Som jag misstänkte så går det såklart inte att installera/spela med nyare version av windows än -95, så det suger. Som att hitta en tusenlapp för att sedan upptäcka att den var falsk, not very funny...  Jag som taggat att lära mig rita Musse Pigg och fula Pluto med människotänder once again men det får väl bli en annan gång I guess.

  Falska förhoppningar begravdes tyvärr :(

Hur som helst: Emma har kirrat Peacebiljett nu och det är muy buen jag säga! Vill även glädja Emma med att ditt favvoband ska släppa ett till album (fast du vet du säkert redan) ganska snart.

The National test in English today went quite good actually. Rather splendid I tell you brother! Pity though I couldn't watch Emma's peformance in the cafeteria earlier this day. But what can one do when these important school-stuff takes all your time?

Nu ska jag göra äcklig KuHi.... egentligen har jag så mycket mer att göra i skolväg men jag tror jag skjuter upp det ännu mer, det är trots allt ett vinnande koncept i slutändan hur ironiskt det än kan låta

Hejz

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

haha det kommer fan äga!! taggar :D :D :D jaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag blev jätteglad när jag hörde det!!!!!!!

2009-04-23 @ 20:21:21
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ofta det är mindre än 50 dagar kvar:O det är inte länge! eller det kommer kännas länge men egentligen är det inte det..

På tisdagkväll kommer vi tillbaks :)

2009-04-24 @ 10:04:21
URL: http://jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0