hockey, lol?

Det här är fan i mig inte ok! Hade hört rykten om dubbelavsnitt av DH ikväll, och vad är det för skit när man sätter på tv'n? Jo, hockey!!!! Så jävla inte ok!!!! Mitt dissande av tvtittande ska härmed aldrig någonsin brytas.... Men det är trots allt nice ändå för våren är snaaart hääär och påsklov nalkas med stormsteg. Ändå chill, ändå nice, ändå värt?!! ¡Ehh siiiii!

Och en snabb fråga till Emma: Var filmen verkligen bra? För jag är fan skeptisk... Hoppas det för er skull :)
Nyss for hela familjen (de delar som ej bor här dvs) hem efter en asgod födelsedagsmiddag samt fikaaaa. Det är så kul med mina syskon (alla fem är i 20årsåldern, med andra ord så är jag den dryga lillasystern som alla halvt hatar...but I like it!) för trots att de är som de precis alltid har varit, och trots att vi alltid har askul osv, så märker jag tydligt att de faktiskt inte är tonåringar längre. När man umgås med folk i sin egen ålder 24/7 så blir det lite annars när man träffar "äldre" (inte för att de är gamla men....). Men som vi sa i skolan idag: Man kan bli 20, sen ska man inte åldras mer. Efter 25 går det utför, tagga...?

Nej, nu ska jag promenera ute i vårvintern (Naturjävel - bestäm EN årstid tack?) och göra nån dryg jävla engelska som ska in imorrn. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Men eftersom engelska B är tämligen omöjligt att få bra betyg i, så chillar jag nog med det lite. Fast inte chilla som i chillandet som sker i samband med matte B, för den sortens chillande leder till problem. "Hoppas att du har förstått?"

Bye


Kommentarer
Postat av: Linnéa

finns ingen som är så negg till att bli äldre än du

2009-04-07 @ 22:58:22
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

öh tror meningen blev dysse men orkar inte tänka hur det heter egentligen hejrå :D:D:D:D

2009-04-07 @ 22:58:51
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: E E

I'm right there. 20 och nu vill jag inte åldras mer...

2009-04-08 @ 10:50:51
URL: http://smakat.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

jaa den var ganska bra eller filmen är 2789325 gånger bättre. det var bara skådespelarna som jag störde mig på, liksom jennifer aniston i en av huvudrollerna?? :( :(

2009-04-08 @ 13:04:31
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0