hagbard suger

The grabbing hands
Grab all they can
All for themselves
After all

It's a competitive world
Everything counts in large amounts


Blev jag lycklig eller blev jag lycklig imorse, när det stod "Ny serie i VK" på VK's förstasida, för detta kunde kanske innebära att en annan serie dumpats.... Och till min lycka så hade jag rätt - Hagbard is history och fy fan vad underbart att VK äntligen fattat att det är världshistoriens absolut sämsta serie! Den nya verkar dock inte vara en höjdare heller men vafan, den kan inte vara sämre än äckelHagbard. Carpe Diem har också spårat nu dessutom, astråkig....

Ok nördvarning att prata om serier kan tyckas men ni fattar inte hur dålig Hagbard är och hur många (5 säkert) år som jag stört mig cpmycket på den!!! Personen som gör den kan inte ha ens en tusendels av en kubikmillimeter av humor i sin jävla kropp, det är sanningen säger jag.



Fick ett nytt bankkort idag, ett sådant där modernt med chip och eftersom designen var tokugly bestämde jag mig för att anta erbjudantet att få designa sitt eget kort, med en bild. Men nu inser jag att det är skitsvårt att komma på en bild som passar på något så tråkigt, vardagligt föremål som ett bankkort....Förslag?

För övrigt jättekul idag när Hanna fick läsa den skummaste dikten av Harry Martinsson på svenskan och jag fick henne att börja skratta, och det gick seriöst inte att sluta! Hade jag hittat nåt på internet hade jag lagt ut en del av dikten för den var fucked up. Men intet kunna jag finna i detta ytterst oändliga medium.


Skärpning Filippa skriv inte så jävla mycket!!!!!!

'Okej hej då

Kommentarer
Postat av: Hanna

tjoo!! ska jag designa??:)

2009-04-06 @ 19:15:18
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

jaaa du ska ha en bild på mig <3<3<3<3<3

2009-04-06 @ 19:26:07
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0