25/8-09

SHIT vad helvetes jävla rädd jag blev, hade verkligen glömt bort "hidden-track"et till Nevermindskivan, den när Kurt & Co är höga medan de spelar.... hade cphög volym dessutom, HJÄLP

Bra låt för övrigt <3

fast det tål iofs att tänkas på... Har iaf städat klart allt nu, och vet ni förresten att ett rum ser betydligt hemtrevligare ut, innehållandes ett piano?
 Har konverserat i cirkus 2 min med Jessica också, hon verkar ha det riktigt nice uppe i Pitééé vilket gläder mig till fullo, ska prata mer med na imöra. TAGGAR när vi drar dit nån helg - thats gonna be a laaat af faaan!



Idag har jag förtärt smörstekta kantareller. En makalöst positiv gastronomisk upplevelse, om jag får uttrycka mig så. Ägde.

Well actually, Im outta here now. Byee

PS Exakt vad vill randomet på skolan, frågar vi oss. Känner på mig att vi kommer få behålla den frågeställningen ett bra tag framöver DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Smörstekta kantareller är ju något av en delikatess tål ju att tilläggas.

2009-08-26 @ 01:35:51
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahaha, den där mystiska låten på nevermind skivan är verkligen hur läskig som helst. Jag har seriöst hamnat i chock ett x-antal gånger pgr av den. Det värsta var när jag gått och lagt mig och glömt stänga av skivan, sen började den där fasansfulla låten. Jag höll på att dö!

2009-08-26 @ 13:05:07
URL: http://miickans.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

Filippens favoritord;



1. Gastronomisk/gastronomiskt



2. Förtära/förtärt

2009-08-26 @ 15:59:21
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0