chillin' @ maersta

¿Hola, qué tal? ¡Muy bien, gracias! ¿Y tú?

Asbraaa. Sitter i Märsta och lyssnar på Janis Joplin. Eija är och hämtar Sandra på sexårs, och snart ska vi nog äta och sysselsätta Sandra lite tills fler kommer hem hit. Ikväll ska vi dra till stan rent allmänt och samtidigt glida förbi Kungsträdgården, för det är nåt shit som heter "Ung08" den här veckan, och det kommer vara band som spelar osv. Vi är mest taggade på att se Bounce's uppträdande, för det tror jag kan vara ASnice

Jag älskar den underbara känslan jag alltid får så fort jag sätter foten på T-Centralen, och när man kommer in i folkvimlet. Den äger!
Igår åt vi middag i Kungshallen (en mathall precis vid hötorget, har aldrig ätit där förrut dock) och jag åt en jävligt god falafeltallrik. Kassören var rätt stressad för jag drack av läsken (man serverade sig själv med läsk och bricka) medan jag betalade, men ändå tog han ej betalt för läsken, ägd.

Sen drack jag Bellmans kaffe som smakade rökt kött till en början (missförstå mig inte, bara för att jag är veg. betyder det ej att jag inte gillar smaken. Men på kaffe var det...strange) och tittade på massa trumspelande folk på plattan. Världen är jävligt liten för en man som pratade med oss visade sig vara gotlänning! "Men varfö er du int på öin ny da?" "Det undrar jag också!"  "De jer ju ny som alle stockholmsjevla dragi därifråen!"

Vi fick även besök av en grupp italienare som ville ha koll, men vi hade ingen koll att ge dem.

Nu kommer det skrikande skrattande sexåring, ´söööt! :):):)

Nu åskar det tydligen, måste ut och höra. Men först ska jag käkaaa

Och nu KRÄVER jag att få veta, vad fan hände på bilresan hem i lördags egentligen??? För alla skriver om det som om det var årets happening och det måste ha varit något väldigt speciellt. SÄG

Kommentarer
Postat av: Anonym

det som händer i bilen stannar i bilen

2009-08-11 @ 13:35:13
Postat av: /innehavare av denna blogg

MEN DRYGA JÄVLAR§!!!

2009-08-11 @ 13:56:18
Postat av: Emma The Queen

precis, det som händer i bilen stannar i bilen

2009-08-11 @ 17:41:00
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0