juste


We've come a long long way together,
Through the hard times and the good,
I have to celebrate you baby,
I have to praise you like I should

Mitt tagg inför skolan var verkligen inte omotiverat, det är så treeeevliiiiigt att vaaaara däräääär även om jaaaan inte gillllllarrrr näääär vi drygaaar. Men arbetsmiljö, vad fan är det för en jävla kurs?

Jan: "Om ni inte lugnar er måste jag sära på er."
Louise: "Jag sitter själv!"

"Han tittade på porrbilder på mobilen samtidigt som han sög på en banan"

Vi fick fina bilder av den nya kopieringsmaskinen, thanksss. Och VAD väljer man mellan Psy B och Sam B är ju frågan? Om frågan är svår är svaret desto lättare, och jag ska utöka min kunskap trefaldigt. Nu äre helg och det vankas traditionell tacomiddag with tha gang, men först måste jag fika och duscha stresssssss hej då

PS om jag har skills i nåt så är det att göra bra spotifylistor. ¿Comprende? hej da DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0