lets have a party tonight

jag är väldigt aktiv här har jag märkt. måste sluta med deeeee

Hade världens bästa jävla veckojävel i Sthlm, tack Eija och tacktack! Har undvikit internet i en vecka nu, ser att jag har 223 olästa inlägg på bloglovin, gäsp.

Hanniz, Eliniz och moí har minsann beskådat kung & drottning av vårt fäderneland (inte Hannas men ändå) och man blir alltid lika förvånad över hans röst varje gång man hör den. Vi fick se pang pang och rök och fina uniformer samt bevittna ett uselt tal och irriterande speakers.

Imorrn börjar skolan, JAAAAA

(på riktigt, jag är taggad. ska njuta av varje dag till jag har på finfina midyard med finfina männskor från männskobyn "Men ha du inge mamma elle pappa?")

PS jag ska döda min läkepiercing på riktigt DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Yaay, ett inlägg från dig woho! Har taggat :D

Höhö.. visst vet du att jag har en blogg elleeer? Det har jag iallafall tihi.



("Men har du ingen mamma eller pappa" <3)

2009-08-20 @ 17:12:57
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0