run forrest, run

Beatles är det bästa som hänt mig, ändå nice!

Joggen idag var ägig och kul, och Elin, Norea och jag kände oss lite översatsiga när vi som typ enda bildelever (?) bytt om och taggade att springa de 5 km'arna. Lova hakade också, och vi sprang och sprang och sprang. Älskar att springa, det måste vara den bästa träningsformen. Egentligen. Som sagt, ägigt & kul!

Dock så förstördes resterande tiden av dagen, efter middagen, med pain in my head, or should I say a bit of a headache. HATAAA!!!! Och grejen ÄR, att jag utesutande endast får ont i huvudet när jag är i skolan och inte dricker kaffe. De 2 i kombo = no no no. På Peace & Love drack jag kaffe en gång hela veckan, men där märktes det inte.

Men nu mår jag bättre, efter vilande med iskall handduk över pannan och Unplugged In New York. Lyssnar alltid på den när jag mår fysiskt dåligt, its like medicin ya know. Så nu har jag played the piano for a while. Det ägde.

Hoppas alla jävla artonåringar får askul imorrn på SD (haha kom på att den förkortningen fan inte var så jävla lysande då den kan feltolkas... den får stå kvar ändå), men jag, i egenskap av ickemyndig ska se till ha lika jävla roligt! Hmmphh...!

På tal om myndighet och ickemyndighet - En bild på oss från Eijas 18-årsdag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre svengelskan eller

2009-08-27 @ 22:11:13
Postat av: Emma The Queen

Are you från England or Sweden? It's hard to tell when du pratar båda två all the time!!!!!!!!!

2009-08-27 @ 22:23:13
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Monka

Ja, springa äger rätt hårt? :)

Men hallå, ingen ska väl på "SD" ändå?

2009-08-27 @ 22:44:56
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: / innehavaren av denna blogg

ENGLAD ÄGER ALLA



jo, linnizz, elin och några classmates ska dit :)

2009-08-28 @ 17:37:17
Postat av: Anonym

*ENGLAND

2009-08-28 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0