ändå dan före dopparedan????

Det ligger inplastade likdelar på köksbänken. Och mina enzymer och syror skall icket delta i nedbrytningen av dessa organiska ting.

Min första jul i hela mitt liv utan julskinka. Men jag lider ingen nöd, snarare tvärtom :) Det är ju nu jag slipper allt jag ändå hatar på julbordet (prinskorvar, köttbullar, julkorv etc..). Det enda köttet som är gott är faktiskt fårfiolen, då rökt kött är så cpjävla gott. Ingen fara med den dock, klarar mig galant utan den, schkulle ja tróóó!

En av de allra sista köttmåltiderna innan jag blev grön (3 dagar innan); då jag fortfarande var omedveten om min nya, blivande kosthållning som komma skulle





Det ligger inpacketerade ting på köksbordet. Adresserat till Amandus (som inte har adressändrat trots att han flyttade för 2 år sedan, lol) och avsändaren är en skivbutik. Vet ni hur svårt det är att inte öppna, när jag vet hur bra musiksmak han har??? När han kommer hit imorrn ska jag lyssna, kanske återkomme sedan med vad det var för album, om det var något extraordinärt


hejz på dejz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0