¡Un deciembre, por favor!

Saker som fyller en med skadande ilska, kokande blod osv:

  1. Iscyklar som är stela och vars lås är ett rent oändligt HELVETE vilket leder till sönderfrusna fingrar samt DAMP
  2. Schitzotelefoner som av någon outgrundlig anledning vill jävlas vilket leder till slängda telefoner hit och dit samt DAMP
  3. När samma spotifyreklam avbryter HELA TIDEN och man får DAMP
Saker som fyller en med blommor och eufori:
  1. När underbara vänner tar en in i värmen och bjurrar på F to the I to the K to the A
  2. När man bestämmer sig för att skita i allt vad skola heter och göra ingenting istället, danka = the best way of living
  3. När pianospelandet flyter på tills spärren släpps och den andra världen infinner sig



Är förvånad över att så pass många ska vaccinera sig onsdag/torsdag ändå, det trodde jag faktiskt inte innan.  Jag ska inte göra det i alla fall, eftersom jag motsätter mig medias skrämseltaktik.

Det bästa på sam idag: "Men JAG tror ändå att det säkert är någon ekonom som ligger bakom alltihop och bara vill tjäna pengar!" (extra kul med tanke på att jag, vipa, nizze och hanniz precis skämtat om att vi skulle tro att det var så, hehehe what can I say, just love ma bright Society Studies mates)

PS Kan alla bara sluta dryga sig i DH???? Avsnittet var bra, visst, men jag blir typ ändå less på alla drygande karaktärer. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0