fekke i finland? rigaaa?? denmark???

Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see.
It's getting hard to be someone but it all works out.
It doesn't matter much to me.


Åh, börjar komma in i Beatlesperiod igen. Det är alltid mitt absoluta favoritband, och kommer förmodligen så alltid att vara, men ibland lyssnar jag liiite mindre på dem, för ett litet tag. Fortfarande alltid lika underbart att ta igen det man missat sen. Det bästa bandet som existerat i världshistorien, helt enkelt. End of story, good bye!



Åt lunch med klassisarna på Stora Östern (Great Eastern alltzzå) och det var det bästa! Blev så äckligt mätt, mådde typ dåligt efteråt osv, men det var det absolut värt. Det var sjukt längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag, har haft ont i magen flera min sammanlagt pga allt skratt.

Det bästa:
"Oj, den där spyr nog!" (Hanna angående en "kristall"drake som sprutar eld. Sades exakt i samma sek som servitören kom och skulle plocka undan disken)

Och ca tusen andra grejer. Serri har skrattat så jävla mycket!!!!

Även roligt när jag och Hanna sprang över vägen, förbi en efterbliven bussjävel, och med nöd och näppe undvek att bli överkörda:

F "Woah, living on the edge!"
H "Ja, kände du adrenalinkicken ellerrrr??"
F "Ja, typ: 'Jag överlevde!' Vänta, finns det ingen sådan bok som heter så? Vem har skrivit den?"
H "Mietek Grochner...."

Kan medge att jag kände mig lite fåraktig då i denna stund! Men ändå; funny funny times, indeed it were.

Nu ska jag dissa plugget som jag egentligen måste göra, och se 2001: a space odyssey, av Stanley Kubrick, den bäste. Har taggat denna film sjukt länge och äntligen är det dags

Ha en angenäm kväll gott folk


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

han heter Grocher :(

jag vill också se den filmen ju!!! schysst att du ser den utan mig då..

2009-12-14 @ 21:01:49
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ahahahahah mietek gud vad hemskt men jätteroligt

2009-12-14 @ 22:44:19
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monka

Mietek-gubben! <3

Btw håller med Emma angående filmen där!

2009-12-15 @ 01:41:42
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: finland

yeah, bästa dagen ever<3

2009-12-15 @ 21:37:05
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0