electropop och 70-tals bluesrock fo sho

uschuschUSCH kaffedarren. Fyfan, tror jag svimmar snart

Har fikat (en ovanlig händelse i mitt liv, SKOJA) med Hillevi, det ägde. Sen stack jag till Grubbsen för att möta Jeccangirl_90 som jag inte sett skymten av sedan 7 nov (när jag ännu var omyndig och ovuxen). MEN NU ÄR JAG HÄR, OCH HON MED!!!

Lova härmade mig och kom också hit. Vi har haft förmiddagsfekke (fast egentligen eftermiddag men för lät bättre) med Slagsmålsklubben, The Knife, Jefferson Airplane och nu Supertramp. Jag och Jessica ska göra electropop i sommar, det kommer äga så jävla hårt

Tror att det är sjuuukt kul att göra sådan musik, man kan fan experimentera så jävla mycket. Tror även att DJyrket är cpkul. Men nu ska vi inte prata mer om det


Idag har jag lärt mig att ordet lök icke endast är ett substantiv, utan även ett adjektiv och ett verb. Typ "han är lökig, hon lökar". Det är dock ett fult ord, därmed inget som jag tänker fylla ut mitt vokabulär med.

Molly, lyssna på denna låt, nice vaaa

Jag kirra en röd flanellskjorta gratis <3<3<3 Gratis är gott. Ska dock sy in den


Nu svimmar jag niceejfesbkföfajd

Kommentarer
Postat av: mollsan

jo asnice faktiskt, har hört förut :) men diggar ändå gym class heroes mer!

2009-12-22 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0